logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Noż, widelec i zdrowe jedzenie w kolejnej odsłonie kampanii Carrefour

  PR 18.09.2018, przeczytano 489 razy
ilustracjastrzałka

Z nożem i widelcem macie moc, by jeść zdrowiej każdego dnia Carrefour przedstawia ACT 1 Zdrowa Półka pierwsze z sześciu lokalnych działań składających się na program Act For Food.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/noz%2C-widelec-i-zdrowe-jedzenie-w-kolejnej-odslonie-kampanii-carrefour,37926,artykul.html

W drugim spocie telewizyjnym, będącym częścią nowej globalnej platformy komunikacyjnej, lokalnie zrealizowanym przez Saatchi & Saatchi IS francuska sieć handlowa pokazuje, w jaki sposób umożliwi polskim konsumentom dostęp do wysokiej jakości jedzenia po przystępnych cenach.

30-sekundowy film reklamowy „Zdrowa Półka” objaśnia, że dzięki Gwarancji Najniższej Ceny na ponad 1500 produktów każdy będzie mógł zdrowo się odżywiać. Oferta Zdrowej Półki to nie tylko modne produkty bezglutenowe czy wegańskie, lecz także takie, dzięki którym można przygotować zwykłe śniadanie, obiad lub kolację – jaja z wolnego biegu, nabiał, makarony, biodesery i soki. Asortyment produktów dostępnych na Zdrowej Półce, za które w Carrefour zapłacimy najmniej, wciąż się poszerza.

Pełna lista działań zaliczanych do programu Act For Food znajduje się na www.carrefour.pl , a kolejne lokalne ACTy zachęcające konsumentów do tego, by jeść lepiej każdego dnia zostaną zaprezentowane w następnych spotach telewizyjnych.

Emisja filmu reklamowego rozpocznie się 16 września 2018 roku.

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS oprócz filmu reklamowego „Zdrowa Półka” oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała działania w social mediach wspierające kampanię, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz content do zakładki „Nasze działania” na actforfood.carrefour.pl.

Zespół Saatchi & Saatchi IS:

  • Client Service: Magdalena Karaś, Client Service Director
  • Kreacja: Magdalena Kramer, Senior Art Director, Zuzanna Przybyszewska, Copywriter
  • Produkcja: Maria Gołosz, TV Producer

Planowanie i zakup mediów: Arena Media i K2 Media

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

saatchi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764