Z nożem i widelcem macie moc, by jeść zdrowiej każdego dnia – Carrefour przedstawia ACT 1 Zdrowa Półka pierwsze z sześciu lokalnych działań składających się na program Act For Food.
W drugim spocie telewizyjnym, będącym częścią nowej globalnej platformy komunikacyjnej, lokalnie zrealizowanym przez Saatchi & Saatchi IS francuska sieć handlowa pokazuje, w jaki sposób umożliwi polskim konsumentom dostęp do wysokiej jakości jedzenia po przystępnych cenach.
30-sekundowy film reklamowy „Zdrowa Półka” objaśnia, że dzięki Gwarancji Najniższej Ceny na ponad 1500 produktów każdy będzie mógł zdrowo się odżywiać. Oferta Zdrowej Półki to nie tylko modne produkty bezglutenowe czy wegańskie, lecz także takie, dzięki którym można przygotować zwykłe śniadanie, obiad lub kolację – jaja z wolnego biegu, nabiał, makarony, biodesery i soki. Asortyment produktów dostępnych na Zdrowej Półce, za które w Carrefour zapłacimy najmniej, wciąż się poszerza.
Pełna lista działań zaliczanych do programu Act For Food znajduje się na www.carrefour.pl , a kolejne lokalne ACTy zachęcające konsumentów do tego, by jeść lepiej każdego dnia zostaną zaprezentowane w następnych spotach telewizyjnych.
Emisja filmu reklamowego rozpocznie się 16 września 2018 roku.
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi IS oprócz filmu reklamowego „Zdrowa Półka” oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała działania w social mediach wspierające kampanię, katalogi w sklepach Carrefour, materiały POS oraz content do zakładki „Nasze działania” na actforfood.carrefour.pl.
Zespół Saatchi & Saatchi IS:
- Client Service: Magdalena Karaś, Client Service Director
- Kreacja: Magdalena Kramer, Senior Art Director, Zuzanna Przybyszewska, Copywriter
- Produkcja: Maria Gołosz, TV Producer
Planowanie i zakup mediów: Arena Media i K2 Media
Źródło: Saatchi & Saatchi IS