logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NT­­–ware zwiększa swój udział na zachodnioeuropejskim rynku urządzeń i oprogramowania do zarządzania drukiem

  PR 28.09.2022, przeczytano 351 razy

NT–ware, oddział Canon produkujący m.in. uznane oprogramowanie chmurowe uniFLOW Online, zajął pierwszą pozycję na rynku Europy Zachodniej w 2021 r. w kategorii urządzeń i systemów do zarządzania drukiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nt%C2%AD%C2%AD%E2%80%93ware-zwieksza-swoj-udzial-na-zachodnioeuropejskim-rynku-urzadzen-i-oprogramowania-do-zarzadzania-drukiem,397388,artykul.html

Z najnowszych danych, opublikowanych przez agencję badawczą IDC w raporcie „Western Europe Device and Print Management Market Shares, 2021: Preparing for Growing Cloud Adoption” ”(Doc #EUR148684322, lipiec 2022), a dotyczących sytuacji na rynkach Europy Zachodniej w 2021 roku, wynika, że pandemia COVID-19 miała znaczny wpływ na rozwój sektora oprogramowania biznesowego. Jak szacują analitycy, ogólna wartość rynku zmniejszyła się o 4,4 proc. w relacji do 2020 roku.

Czym jest uniFLOW Online?

Do sukcesu NT-ware znacząca przyczyniła się platforma chmurowa uniFLOW Online. Oprogramowanie znane jest użytkownikom od ponad 6 lat. Każdego roku oprogramowanie oferuje kolejne, coraz bardziej zaawansowane rozwiązania, wydajnie wspomagające firmy w codziennym zarządzaniu drukiem lub skanowaniem. I właśnie to, jak przekonuje Dariusz Szwed z Canon Polska, stanowi jedną z kluczowych przyczyn sukcesów jego producenta: – Nasi klienci szczególnie doceniają opcję My Filling Assist, która potrafi zidentyfikować rodzaj dokumentu, odczytać kluczowe informacje i umieścić je w odpowiednim kontekście, nie zapominając o właściwych metadanych. A wszystko to dostępne w prosty sposób dla użytkownika bez przygotowania informatycznego - wylicza Dariusz Szwed.

Ale nie tylko nowatorskie funkcje mają dla klientów znaczenie: – Z mojego doświadczenia wynika, że najważniejsza dla większości klientów jest prostota wdrożenia. System można błyskawicznie uruchomić w organizacji o dowolnej skali, od niewielkiej firmy, po organizacje posiadające biura na kilku kontynentach - mówi ekspert Canon Polska. - Niezwykle istotna jest także intuicyjna obsługa oprogramowania. Rozumiem przez to jednolity interfejs użytkownika na różnych urządzeniach, wykorzystanie platform mobilnych iPhone i Android do obsługi środowiska oraz możliwość zintegrowania oprogramowania z różnymi typami urządzeń, niezależnie od ich producenta – dodaje.

Jak podkreśla Dariusz Szwed, właśnie ta ostatnia cecha warta jest wyraźnego zaznaczenia. Choć oprogramowanie uniFLOW Online w pierwszej kolejności przeznaczone jest do współpracy z drukarkami i skanerami Canon, równie wydajnie może wspomóc posiadaczy urządzeń innych marek.

– Dlatego jest ono atrakcyjne dla wszystkich naszych partnerów, którzy oferują szeroką gamę rozwiązań także innych producentów. To jedna z przyczyn, dla których dominacja rynkowa uniFLOW Online z roku na rok jest coraz lepiej widoczna – twierdzi ekspert.

Wytyczne dla producentów

IDC podaje udziały firm w rynku w 2021 r.  i opisuje sytuację poszczególnych graczy na rynku oprogramowania do zarządzania drukiem. Ale jego autorzy nie poprzestają wyłącznie na przedstawieniu aktualnych danych. Prezentują też najważniejsze wskazówki dla dostawców tego typu urządzeń i systemów. To między innymi promocja rozwiązań chmurowych, wsparcie przedsiębiorstw w transformacji na hybrydowy model pracy oraz ciągłe poszerzanie portfolio.

– To ważne wytyczne. Jako Canon Polska prowadzimy rozliczne kampanie informacyjne oraz wspieramy przedsiębiorców w wyborze optymalnego dla ich firmy rozwiązania – zaznacza Dariusz Szwed.

Wśród wspomnianych przez niego akcji znalazł się między innymi branżowy podcast „Rozmowy o druku”. W jego ramach eksperci Canon Polska oraz zaproszeni goście omawiali takie tematy jak zmieniający się tryb pracy biurowej, technologie ułatwiające cyfrową transformację przedsiębiorstw czy sprawna implementacja wydajnych rozwiązań cybersecurity.

– Ważne jest też ciągłe poszerzanie oferty, poszukiwanie nowych rozwiązań i wychodzenie naprzeciw aktualnym i przyszłym wyzwaniom. Dlatego w ostatnim czasie znacznie rozwijamy dużo bardziej kompleksowe oprogramowanie, pozwalające nie tylko zarządzać drukiem i skanowaniem dokumentów, ale też całym ich cyklem życia w firmie, wliczając w to wieloletnią cyfrową archiwizację i sprostanie wymogom prawa ochrony danych osobowych. To właśnie tego typu systemy zarządzania informacjami stanowią przyszłość rynku oprogramowania biurowego – podsumowuje ekspert Canon Polska.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764