logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NTI nowym Członkiem PIAP

  PR 16.02.2022, przeczytano 460 razy

W styczniu br. do grona Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych przystąpiła firma NTI – Nowoczesne Technologie Identyfikacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nti-nowym-czlonkiem-piap,394805,artykul.html

- Zdecydowaliśmy się przystąpić do PIAP z przekonaniem, że nasze produkty dedykowane są w dużej mierze do agencji reklamowych i producentów zrzeszonych w Izbie i tym samym uda nam się dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, nawiązać nowe kontakty i pozyskać nowych klientów w gronie Członków PIAP – mówi Sabina Szarlej, Właściciel NTI.

Główną działalnością firmy NTI jest produkcja etykiet. Firma NTI posiada w swojej ofercie szeroki wachlarz produktów w zastosowaniu dla wielu branż. Są to zarówno etykiety termiczne,samoprzylepne białe i kolorowe w każdym rozmiarze i kształcie. Głównie są to etykiety logistyczne i ostrzegawcze, ale także etykiety marketingowe,reklamowe – personalizowane z możliwością nadruku logotypu firmy i własnego tekstu. W ofercie firmy znaleźć można również: etykiety wysyłkowe,etykiety na produkty spożywcze,na diety pudełkowe, kosmetyki, świąteczne,na alkohol oraz etykiety odzieżowe i wszywki ubraniowe.Etykiety dla branży reklamowej wykorzystać można na produkty typu hand made,upominki,na świece reklamowe i wiele innych.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
(Gaming) Influencer Marketing to temat przewodni drugiej edycji konferencji WE!RE GAMERS Marketing Talks. Wydarzenie zaplanowane na 11 stycznia 2023, skierowane jest do marketerów, zarówno marek endemicznych jak nieendemicznych oraz sektorowi game dev, a udział w nim jest bezpłatny.
Noventiq będzie nową nazwą firmy Softline
Globalny dostawca rozwiązań i usług z zakresu IT z siedzibą w Londynie i oddziałem m.in. w Polsce, firma Softline Holding PLC, będzie kontynuować działalność pod nową nazwą NOVENTIQ. Rebranding jest otwarciem nowego rozdziału dla tej wartej ponad 1 mld dolarów firmy, która zdecydowała się na sprzedaż swojej rosyjskiej działalności.
Dentsu X z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford
Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).
Erecruiter wybiera Kohe
Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764