logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nuka-Cola z okazji premiery gry Fallout 76

  PR 15.11.2018, przeczytano 1393 razy
ilustracjastrzałka

Polski oddział MediaCom Beyond Advertising jest pomysłodawcą akcji specjalnej towarzyszącej premierze gry Fallout 76, w ramach której firma Coca-Cola Poland wyprodukowała wyjątkowy produkt jakim jest realna wersja Nuka-Coli, wirtualnego napoju z gry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nuka-cola-z-okazji-premiery-gry-fallout-76,380147,artykul.html

Polski oddział MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content, jest autorem całego pomysłu na wyprodukowanie Nuka-Coli, jak również nadzorował cały proces powstawania projektu graficznego oraz samą produkcję Nuka-Coli. Za grafikę oraz jej produkcję odpowiedzialna była agencja reklamowa Fortis.

Coca-Cola Polska wyprodukowała limitowaną liczbę 2,5 tys sztuk Nuka-Coli, której będzie można spróbować wyłącznie na specjalnym evencie premierowym gry Fallout 76 mającym miejsce 15 listopada w New Meta e-sports Bar w Warszawie. Podczas eventu będzie można zagrać w Fallout 76 i napić się Nuka-Coli.

Akcję wesprą influencerzy: Blowek, Izak i ReZigiusz, którzy będą o niej opowiadali w drugiej połowie listopada.

Wszystkie działania związane z wypuszczeniem Nuka-Coli są realizowane przez Coca-Cola Poland oraz polski odział MediaCom Beyond Advertising przy współpracy z brytyjskim oddziałem amerykańskiej firmy Bethesda będącej producentem gry Fallout 76 za pośrednictwem firmy Cenega Polska, która jest dystrybutorem tej gry na polskim rynku.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764