logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nutridrink Protein w nowej odsłonie kampanii Publicis Worldwide Polska „Twoje posiłki w walce z chorobą”

  PR 01.03.2022, przeczytano 1707 razy
ilustracjastrzałka

Odpowiednie odżywienie jest bardzo ważnym elementem powrotu do zdrowia po przebytej chorobie, jednak pacjenci nie posiadają wystarczającej wiedzy na ten temat. Rozpoczynająca się właśnie kampania przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Polska i promująca żywienie medyczne Nutridrink Protein ma to zmienić. Celem działań jest uświadomienie pacjentom w trakcie bądź po przebytej chorobie oraz ich opiekunów, że żywienie medyczne Nutridrink Protein to ważne wsparcie w walce z chorobą i jej skutkami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nutridrink-protein-w-nowej-odslonie-kampanii-publicis-worldwide-polska-_twoje-posilki-w-walce-z-choroba_,394958,artykul.html

Agencja Publicis Worldwide przygotowała strategię i zrealizowała wg jej idei wielokanałową kampanię, dostosowaną do każdego etapu ścieżki pacjenta, wykorzystując działania realizowane w telewizji, internecie, aptekach, szpitalach, gabinetach medycznych oraz na platformach VOD i kanałach tematycznych poświęconych zdrowiu. Jest to kolejna odsłona kampanii, w 2021 r. agencja otrzymała srebrną statuetkę Effie za kampanię "Twoje posiłki w walce z chorobą" w kat. Leki i suplementy diety.

Nutridrink Protein to żywienie medyczne zawierające dużo energii,  białka, oraz zestaw witamin i składników mineralnych. Produkt jest specjalistycznym wsparciem żywieniowym dla osób niedożywionych i w ryzyku niedożywienia związanym z chorobą, szczególnie u pacjentów ze zwiększonym zapotrzebowaniem na białko np. w chorobie nowotworowej, po operacji i hospitalizacji. Marka Nutridrink to też niekwestionowany numer 1 w rekomendacji lekarzy i lider rynkowy.

- Temat odpowiedniego żywienia w czasie choroby i po jej przejściu jest bardzo ważny i jednocześnie bardzo zaniedbany. Pacjenci w chorobie odżywiają się zgodnie ze swoimi przyzwyczajeniami, ponieważ zapewnia im to poczucie bezpieczeństwa, autonomię i często, zwłaszcza w warunkach szpitalnych, jest jedyną przyjemnością. Tymczasem każdy chory organizm potrzebuje zapewnienia odpowiedniej ilości energii, białka, witamin i składników mineralnych. Nutridrink Protein odżywia i dzięki temu wspiera leczenie oraz odbudowę sił po chorobie. Z takim przekazem chcemy trafić nie tylko do potrzebujących wsparcia, ale także do tych, którzy sprawują nad nimi opiekę. Chcemy, żeby każdy Polak i Polka po chorobie mogli poczuć się zwycięzcami, a żywienie medyczne stało się integralną częścią leczenia. – powiedziała Anna Ostrowska-Wilk Healthcare Strategy Manager, Nutricia

- Mamy świadomość, jak duże znaczenie dla skutecznego budowania świadomości mają doświadczenia konsumentów na każdym etapie kontaktu z daną marką. Mamy też ekspercką wiedzę na temat tego, jak tworzyć inspirujące, angażujące historie oraz zintegrowane kampanie, skutecznie przekazujące wiedzę. Z chęcią wykorzystujemy ten potencjał, by pomagać tym, którzy są w potrzebie. – komentuje Marta Krakowska-Sochacz, Account Director Publicis Worldwide Polska

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Worldwide Polska przygotowała serię spotów telewizyjnych, które zostaną wyemitowane w kanałach należących do stacji TVP, TVN, Polsat. W przypadku internetu zintegrowana kampania będzie miała swoje odsłony m.in. w serwisach YouTube i Facebook, popularnych platformach VOD), systemach AOD. Ponadto wiedza na temat Nutridrink Protein będzie szerzona w aptekach, szpitalach i gabinetach lekarskich oraz online.

Produkcję kreacji powierzono studiu produkcyjnemu ILMATIC, a postprodukcję domowi Vein. Planowaniem mediów zajęły się Mediacom oraz K2 Precise.

Źródło: Publicis Worldwide Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764