logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NYX Professional Makeup wybiera agencję Labcon

  PR 09.01.2025, przeczytano 391 razy
ilustracja

W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup. Współpraca zaplanowana jest na cały rok 2025 i obejmie opracowanie sześciu kampanii reklamowych, adaptację globalnych materiałów oraz projektowanie niestandardowych aktywacji konsumenckich i retailowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nyx-professional-makeup-wybiera-agencje-labcon,407073,artykul.html

Strategia komunikacyjna będzie skupiała się na wykorzystaniu kanałów digitalowych, takich jak TikTok, Meta czy YouTube, wspieranych działaniami w przestrzeniach OOH i ambient marketingu. Kluczowym założeniem jest stworzenie komunikacji, która idealnie trafi do generacji Z – kluczowej grupy docelowej NYX Professional Makeup.

NYX Professional Makeup to marka zrodzona z pasji do kreatywności i innowacji, a jednocześnie głęboko rozumiejąca potrzeby swojej dynamicznej i wymagającej grupy docelowej. Dlatego wybór Labcon, agencji łączącej nowatorskie podejście do storytellingu z umiejętnością angażowania młodego pokolenia, był dla nas oczywisty. Ich propozycja przetargowa, strategicznie dopracowana, kreatywna i doskonale oddająca feeling marki, ostatecznie przekonała nas do podjęcia współpracy.

Michalina Wrońska, Junior Brand Manager NYX

Współpraca z NYX Professional Makeup opiera się na modelu SOEP, który integruje kluczowe kompetencje partnerów, zapewniając spójne i efektywne działania komunikacyjne. Labcon relevant stories, który w wyniku wygranego przetargu będzie odpowiadał za strategię, kreację oraz opracowanie koncepcji kreatywnych dla marki. Agencja mediowa Wavemaker zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Działania z obszaru Advocacy realizować będzie Enyo, wspierając budowanie relacji marki z odbiorcami.

Źródło: Group One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764