logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O-I rozwija usługę personalizacji opakowań

  PR 03.04.2019, przeczytano 514 razy
ilustracjastrzałka

Producent opakowań szklanych oferuje nowe możliwości personalizacji i dostosowania opakowań do indywidualnych potrzeb konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-i-rozwija-usluge-personalizacji-opakowan,381934,artykul.html

Szkło zyskuje na popularności i jest coraz częściej preferowanym materiałem opakowaniowym. Jak wynika z badań, to szkło jest materiałem, które najbardziej kojarzy się konsumentom ze świeżością produktów. Szkło praktycznie nie przepuszcza tlenu, dzięki czemu przechowywane w nim produkty pozostają świeże i lepiej zachowują swoje właściwości. Dodatkowo szkło łatwo utrzymać w czystości, poddać sterylizacji i użyć ponownie. Do zalet związanych z bezpieczeństwem przechowywania oraz ekologią, dołącza teraz możliwość wyjątkowej personalizacji.

Jak wynika z danych Deloitte, konsumenci oczekują, że produkty, które kupują, będą dostosowane do ich potrzeb. Deklarują chęć zapłacenia więcej za produkt, który jest spersonalizowany. Dodatkowo są gotowi zaczekać na taki produkt dłużej niż zwykle. Producenci wykorzystują rolę, jaką odgrywa personalizacja opakowań w tworzeniu wizerunku marki, dlatego starają się wyróżnić poprzez niestandardowe formy. W ten sposób łatwiej jest zbudować zaangażowanie i zadowolenie konsumentów, przywiązać ich go marki i podkreślić wartości premium produktu.

- Konsumenci coraz częściej doceniają limitowany, lokalny a przez to często ekskluzywny charakter produktów. Aby odpowiedzieć na te potrzeby, zaoferowaliśmy naszym klientom usługę O-I : EXPRESSIONS. To innowacyjne rozwiązanie, które daje producentom żywności i napojów zupełnie nowe możliwości marketingowe. Dzięki cyfrowo drukowanym, niestandardowym efektom nadającym produktom indywidualny charakter i podkreślającym ich wartość premium, O-I : EXPRESSIONS umożliwia przemianę szklanych opakowań w wielowymiarowe dzieła sztuki – podkreśla Paweł Sabal, Customer Excellence & Category Manager w O-I Poland

ilustracjastrzałka

O-I : EXPRESSIONS umożliwia, na końcowym etapie projektowania opakowań szklanych, połączenie znanych od lat zalet szkła, z innowacyjnym, ukierunkowanym na marketing rozwiązaniem. Dzięki technologii druku cyfrowego, O-I: EXPRESSIONS umożliwi w szybkim czasie i w przystępnej cenie, tworzenie wysoce spersonalizowanych i niestandardowych opakowań szklanych o dowolnej pojemości, z wykorzystaniem niespotykanej dotąd gamy kolorów i możliwości projektowania.

ilustracjastrzałka

- Widzimy, że konsumenci preferują szkło i ten trend staje się coraz bardziej wyraźny. Szkło to ekologiczny i bezpieczny materiał, pochodzący jedynie z naturalnych składników. Opakowania szklane można w całości i nieskończenie przetwarzać. Zadbaliśmy wiec o to, aby technologia O-I : EXPRESSIONS w żaden sposób nie wpływała negatywnie na środowisko. Wykorzystywane atramenty są organiczne i nie wpływają na możliwość recyklingu szkła – zaznacza Pawel Sabal.

ilustracjastrzałka

Wersja premium usługi, O-I : EXPRESSIONS RELIEF, która swoją nazwę zaczerpnęła z techniki rzeźbiarskiej, oferuje możliwość korzystania z niestandardowych, możliwych do wyczucia palcami, cyfrowo drukowanych efektów, takich jak bezbarwne i kolorowe wytłoczenia. Drukowane rzeźby mają za zadanie oddziaływać na zmysł dotyku.

ilustracjastrzałka

Owens-Illinois zdobył za O-I : EXPRESSIONS główną nagrodę w kategorii butelek szklanych podczas World Beverage Innovation Awards 2018. Usługa O-I: EXPRESSIONS otrzymała również tytuł „Najbardziej obiecującej premiery”, przyznawany przez The Oscar De L’Emballage (Oskary w dziedzinie opakowań).

ilustracjastrzałka

Źródło: Owens-Illinois, Inc.

www.o‑i.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Krajarka Perfecta 132 Premium Line 2020 w Arctic Paper Kostrzyn
Krajarka Perfecta 132 Premium Line 2020 rozpoczęła niedawno pracę w zakładzie papierniczym Arctic Paper Kostrzyn SA. Dostawcą urządzenia była firma Avargraf, która mimo ograniczeń związanych ogólnoświatową  pandemią dostarczyła i wdrożyła urządzenie bez przeszkód i w terminie. Jak podkreślają jej obecni użytkownicy w kostrzyńskim zakładzie  – maszyna oferuje...
Koenig & Bauer Live: Druk działa również online
Koenig & Bauer osiąga na koniec swoich pierwszych całkowicie wirtualnych targów dodatni bilans. Pod tytułem "Koenig & Bauer LIVE" producent maszyn drukujących zaprezentował od 16 do 25 czerwca nowości produktowe, zastosowania cyfrowe i nowe rozwiązania serwisowe dla przemysłu poligraficznego. W codziennych sekwencjach pokazów internetowych partnerzy,...
Targi stają się cyfrowe: firma Koenig & Bauer w dniach od 16. do 25. czerwca 2020 prezentuje na żywo ekskluzywne nowości produktowe, kompletny workflow dla produkcji opakowań oraz wiele dalszych innowacji opracowanych z myślą o przemyśle poligraficznym. Transmisja typu streaming prowadzona każdego dnia roboczego na stronie internetowej Koenig & Bauer prezentować będzie...
L/M/B Druck Louko inwestuje w kolejną Rapide 106
W połowie maja w firmie Louko z siedzibą w Norymberdze rozpoczęła się instalacja maszyny Rapida 106 z pięcioma zespołami drukującymi, wieżą lakierującą oraz wyposażeniem hybrydowym umożliwiającym uszlachetnianie zarówno farbami konwencjonalnymi, jak i UV. Nowoczesna, wysokowydajna maszyna B1 jest uzupełnieniem dziewięciokolorowej maszyny Rapida 106  wyposażonej w...
Canon Polska wydaje poradnik poświęcony systemom druku
Nowoczesne środowisko druku, bezpieczeństwo sieci oraz platformy chmurowe - to kwestie, które zmieniają polskie firmy. Jak nie zagubić się w skomplikowanym świecie nowych technologii i efektywnie przeprowadzić cyfrową transformację biznesu? - Wszystko rozpoczyna wybór dostawcy usług IT - przekonują eksperci Canon Polska w wydanym e-booku, w którym dzielą się swoim wieloletnim...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764