logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O-I rozwija usługę personalizacji opakowań

  PR 03.04.2019, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

Producent opakowań szklanych oferuje nowe możliwości personalizacji i dostosowania opakowań do indywidualnych potrzeb konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-i-rozwija-usluge-personalizacji-opakowan,381934,artykul.html

Szkło zyskuje na popularności i jest coraz częściej preferowanym materiałem opakowaniowym. Jak wynika z badań, to szkło jest materiałem, które najbardziej kojarzy się konsumentom ze świeżością produktów. Szkło praktycznie nie przepuszcza tlenu, dzięki czemu przechowywane w nim produkty pozostają świeże i lepiej zachowują swoje właściwości. Dodatkowo szkło łatwo utrzymać w czystości, poddać sterylizacji i użyć ponownie. Do zalet związanych z bezpieczeństwem przechowywania oraz ekologią, dołącza teraz możliwość wyjątkowej personalizacji.

Jak wynika z danych Deloitte, konsumenci oczekują, że produkty, które kupują, będą dostosowane do ich potrzeb. Deklarują chęć zapłacenia więcej za produkt, który jest spersonalizowany. Dodatkowo są gotowi zaczekać na taki produkt dłużej niż zwykle. Producenci wykorzystują rolę, jaką odgrywa personalizacja opakowań w tworzeniu wizerunku marki, dlatego starają się wyróżnić poprzez niestandardowe formy. W ten sposób łatwiej jest zbudować zaangażowanie i zadowolenie konsumentów, przywiązać ich go marki i podkreślić wartości premium produktu.

- Konsumenci coraz częściej doceniają limitowany, lokalny a przez to często ekskluzywny charakter produktów. Aby odpowiedzieć na te potrzeby, zaoferowaliśmy naszym klientom usługę O-I : EXPRESSIONS. To innowacyjne rozwiązanie, które daje producentom żywności i napojów zupełnie nowe możliwości marketingowe. Dzięki cyfrowo drukowanym, niestandardowym efektom nadającym produktom indywidualny charakter i podkreślającym ich wartość premium, O-I : EXPRESSIONS umożliwia przemianę szklanych opakowań w wielowymiarowe dzieła sztuki – podkreśla Paweł Sabal, Customer Excellence & Category Manager w O-I Poland

ilustracjastrzałka

O-I : EXPRESSIONS umożliwia, na końcowym etapie projektowania opakowań szklanych, połączenie znanych od lat zalet szkła, z innowacyjnym, ukierunkowanym na marketing rozwiązaniem. Dzięki technologii druku cyfrowego, O-I: EXPRESSIONS umożliwi w szybkim czasie i w przystępnej cenie, tworzenie wysoce spersonalizowanych i niestandardowych opakowań szklanych o dowolnej pojemości, z wykorzystaniem niespotykanej dotąd gamy kolorów i możliwości projektowania.

ilustracjastrzałka

- Widzimy, że konsumenci preferują szkło i ten trend staje się coraz bardziej wyraźny. Szkło to ekologiczny i bezpieczny materiał, pochodzący jedynie z naturalnych składników. Opakowania szklane można w całości i nieskończenie przetwarzać. Zadbaliśmy wiec o to, aby technologia O-I : EXPRESSIONS w żaden sposób nie wpływała negatywnie na środowisko. Wykorzystywane atramenty są organiczne i nie wpływają na możliwość recyklingu szkła – zaznacza Pawel Sabal.

ilustracjastrzałka

Wersja premium usługi, O-I : EXPRESSIONS RELIEF, która swoją nazwę zaczerpnęła z techniki rzeźbiarskiej, oferuje możliwość korzystania z niestandardowych, możliwych do wyczucia palcami, cyfrowo drukowanych efektów, takich jak bezbarwne i kolorowe wytłoczenia. Drukowane rzeźby mają za zadanie oddziaływać na zmysł dotyku.

ilustracjastrzałka

Owens-Illinois zdobył za O-I : EXPRESSIONS główną nagrodę w kategorii butelek szklanych podczas World Beverage Innovation Awards 2018. Usługa O-I: EXPRESSIONS otrzymała również tytuł „Najbardziej obiecującej premiery”, przyznawany przez The Oscar De L’Emballage (Oskary w dziedzinie opakowań).

ilustracjastrzałka

Źródło: Owens-Illinois, Inc.

www.o‑i.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nilpeter świętuje setne urodziny firmy
1 maja 2019 roku w swojej siedzibie w duńskim Slagelse firma Nilpeter, założona w 1919 roku w Kopenhadze przez dwóch przyjaciół, obchodziła okrągłą, setną rocznicę istnienia. Przedsiębiorstwo do dzisiaj pozostaje w rękach rodziny założycieli i obecnie jest zarządzane przez trzecie (w osobie Larsa Eriksena) oraz czwarte (w osobie Petera Eriksena) pokolenie właścicieli. W...
W ramach transformacji cyfrowej Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) systematycznie rozszerza swoje cyfrowe modele biznesowe. W ramach tej strategii firma nabyła start-up Crispy Mountain GmbH z Moguncji w Niemczech, który oferuje Keyline, opartą na chmurze platformę zarządzania drukarnią. Współpraca z Crispy Mountain pozwoli zaoferować platformę...
Koenig & Bauer o cyfrowej transformacji i Connected Services - cz. 2.
W dniach 16. i 17. maja pod hasłem „Koenig & Bauer 4.0 – druk akcydensowy & Connected Services“ firma Koenig & Bauer zaprezentowała specjalistom akcydensowym z całego świata swoją ofertę z zakresu transformacji cyfrowej oraz usług opartych o zbieranie danych.
Polski oddział Sun Chemical po raz kolejny już wziął udział w Forum Fleksograficznym, zorganizowanym przez Polską Izbę Fleksografów (PIF). Kolejny raz był platynowym sponsorem wydarzenia, jakie miało miejsce we Wrocławiu w dniach 3-4 czerwca. Podczas niego miała miejsce również prezentacja przedstawiciela Sun Chemical, dotycząca polityki zrównoważonego...
Ricoh Pro VC70000 w Melter
Melter, jedna z firm w branży Direct mail w Niemczech, zdecydowała się na rozszerzenie swojego parku maszynowego o najnowszy atramentowy system produkcyjny na papier ciągły Ricoh Pro VC70000. Firma posiada już dwa cyfrowe systemy produkcyjne Ricoh Pro C9200.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764