logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O-I rozwija usługę personalizacji opakowań

  PR 03.04.2019, przeczytano 339 razy
ilustracjastrzałka

Producent opakowań szklanych oferuje nowe możliwości personalizacji i dostosowania opakowań do indywidualnych potrzeb konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-i-rozwija-usluge-personalizacji-opakowan,381934,artykul.html

Szkło zyskuje na popularności i jest coraz częściej preferowanym materiałem opakowaniowym. Jak wynika z badań, to szkło jest materiałem, które najbardziej kojarzy się konsumentom ze świeżością produktów. Szkło praktycznie nie przepuszcza tlenu, dzięki czemu przechowywane w nim produkty pozostają świeże i lepiej zachowują swoje właściwości. Dodatkowo szkło łatwo utrzymać w czystości, poddać sterylizacji i użyć ponownie. Do zalet związanych z bezpieczeństwem przechowywania oraz ekologią, dołącza teraz możliwość wyjątkowej personalizacji.

Jak wynika z danych Deloitte, konsumenci oczekują, że produkty, które kupują, będą dostosowane do ich potrzeb. Deklarują chęć zapłacenia więcej za produkt, który jest spersonalizowany. Dodatkowo są gotowi zaczekać na taki produkt dłużej niż zwykle. Producenci wykorzystują rolę, jaką odgrywa personalizacja opakowań w tworzeniu wizerunku marki, dlatego starają się wyróżnić poprzez niestandardowe formy. W ten sposób łatwiej jest zbudować zaangażowanie i zadowolenie konsumentów, przywiązać ich go marki i podkreślić wartości premium produktu.

- Konsumenci coraz częściej doceniają limitowany, lokalny a przez to często ekskluzywny charakter produktów. Aby odpowiedzieć na te potrzeby, zaoferowaliśmy naszym klientom usługę O-I : EXPRESSIONS. To innowacyjne rozwiązanie, które daje producentom żywności i napojów zupełnie nowe możliwości marketingowe. Dzięki cyfrowo drukowanym, niestandardowym efektom nadającym produktom indywidualny charakter i podkreślającym ich wartość premium, O-I : EXPRESSIONS umożliwia przemianę szklanych opakowań w wielowymiarowe dzieła sztuki – podkreśla Paweł Sabal, Customer Excellence & Category Manager w O-I Poland

ilustracjastrzałka

O-I : EXPRESSIONS umożliwia, na końcowym etapie projektowania opakowań szklanych, połączenie znanych od lat zalet szkła, z innowacyjnym, ukierunkowanym na marketing rozwiązaniem. Dzięki technologii druku cyfrowego, O-I: EXPRESSIONS umożliwi w szybkim czasie i w przystępnej cenie, tworzenie wysoce spersonalizowanych i niestandardowych opakowań szklanych o dowolnej pojemości, z wykorzystaniem niespotykanej dotąd gamy kolorów i możliwości projektowania.

ilustracjastrzałka

- Widzimy, że konsumenci preferują szkło i ten trend staje się coraz bardziej wyraźny. Szkło to ekologiczny i bezpieczny materiał, pochodzący jedynie z naturalnych składników. Opakowania szklane można w całości i nieskończenie przetwarzać. Zadbaliśmy wiec o to, aby technologia O-I : EXPRESSIONS w żaden sposób nie wpływała negatywnie na środowisko. Wykorzystywane atramenty są organiczne i nie wpływają na możliwość recyklingu szkła – zaznacza Pawel Sabal.

ilustracjastrzałka

Wersja premium usługi, O-I : EXPRESSIONS RELIEF, która swoją nazwę zaczerpnęła z techniki rzeźbiarskiej, oferuje możliwość korzystania z niestandardowych, możliwych do wyczucia palcami, cyfrowo drukowanych efektów, takich jak bezbarwne i kolorowe wytłoczenia. Drukowane rzeźby mają za zadanie oddziaływać na zmysł dotyku.

ilustracjastrzałka

Owens-Illinois zdobył za O-I : EXPRESSIONS główną nagrodę w kategorii butelek szklanych podczas World Beverage Innovation Awards 2018. Usługa O-I: EXPRESSIONS otrzymała również tytuł „Najbardziej obiecującej premiery”, przyznawany przez The Oscar De L’Emballage (Oskary w dziedzinie opakowań).

ilustracjastrzałka

Źródło: Owens-Illinois, Inc.

www.o‑i.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Avargraf rozbudowuje swoje portfolio o nowe automatyczne falcerki MB Bäuerle i już pozyskuje pierwszych klientów
Firma Avargraf - dostawca nowych i używanych maszyn, a także materiałów poligraficznych – po raz kolejny, odpowiadając na oczekiwania klientów, poszerzyła portfolio oferowanych urządzeń. Tym razem do jej oferty dołączyły automatyczne falcerki MB Bäuerle, a jeden z oferowanych modeli – prestigeFOLD NET 52/4 – znalazł niemal od razu pierwszego...
Spółki Reprograf SA i Grafikus Systemy Graficzne Sp. z o.o. zakończyły proces fuzji, w wyniku której powstała nowa firma: Reprograf-Grafikus SA. Zdecydowany lider branży w całości oparty jest o polski kapitał.
Podczas targów Labelexpo Europe, odbywających się w Brukseli w dniach 24-27 września br., firma Sun Chemical zaprezentuje na swoim stoisku (nr E45 w pawilonie 5) kompleksowe portfolio rozwiązań skierowanych na rynek druku opakowań i etykiet w technologii wąskowstęgowej. Znajdzie się wśród nich m.in. pierwszy na rynku system koncentratów do produkcji farb...
Digiprint rozszerza portfolio marek premium
W czerwcu br. firmy Highcon oraz Digiprint, rozpoczęły współpracę w obszarze dystrybucji rozwiązań producenta maszyn do finishingu i przetwórstwa kartonu i tektury na polskim rynku poligraficznym. Jest to kolejny dostawca, którego reprezentuje dystrybutor – znajdzie się on w gronie między innymi takich marek jak HP Indigo, HP Latex, HP Scitex, Esko, Fotoba,...
Mark Andy: Linia cyfrowych maszyn hybrydowych Digital Pro
Firma Mark Andy poinformowała o wprowadzeniu do swojej oferty Digital Pro – nowej cyfrowej maszyny drukującej, bazującej na technologii tonerowej. Urządzenia z tej serii oferują prędkość 23,4 m/min. niezależnie od stosowanego podłoża i przynoszą użytkownikom – jak podkreśla producent – niski koszt jednostkowy wydruku. Tym samym Mark Andy chce skłonić kolejne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764