logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O kontekście designu: Z Tomkiem Rygalikiem w 9design

  PR 10.06.2019, przeczytano 720 razy
ilustracjastrzałka

6 czerwca, w salonie 9design przy ul. Lucerny 25 w Warszawie, odbył się pierwszy z cyklu Wieczór Architektów. Głównym punktem spotkania był wykład uznanego projektanta, kuratora i doktora sztuki Tomka Rygalika, połączony z zapowiedzią jego współpracy z marką Inspirium. Nowy dyrektor artystyczny zdradził wstępne założenia linii i bezsprzecznie oczarował gości piękną opowieścią o istocie designu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-kontekscie-designu%3A-z-tomkiem-rygalikiem-w-9design,382840,artykul.html

Wieczór Architektów, który odbył się w warszawskim salonie 9design, zgromadził wielu przedstawicieli mediów i renomowanych pracowni architektonicznych. Gości powitała właścicielka marki - Anna Dobrzycka, która wraz z mężem Krystianem Dobrzyckim od 2009 roku prowadzi salon 9design, oferując klientom wyselekcjonowane przedmioty do wnętrz i meble od zagranicznych, a także polskich producentów.

Wyczekiwana przez wszystkich prelekcja Tomka Rygalika wprowadziła publiczność w merytoryczną, ale jakże inspirującą historię o znaczeniu kontekstu dla projektowania użytkowego. Pytania do prelegenta zatrzymało dopiero ogłoszenie konkursu i znakomity poczęstunek od zaprzyjaźnionej z salonem 9design restauracji Bejrut.

Spotkanie było również okazją, by nieco szerzej zapowiedzieć współpracę czołowego projektanta z dynamicznie rozwijającą się polską marką Inspirium, dostępną w 9design.

- Przed decyzją o współpracy dokładnie przyjrzałem się potencjałowi, jaki drzemie w Inspirium. Jej sposób działania przypomina modelem rodzinne firmy włoskie, które odniosły międzynarodowy sukces. Wizyta w fabryce w Żywcu, gdzie wszędzie panuje laboratoryjny porządek, przekonała mnie, że mam do czynienia z ludźmi znającymi się na sztuce meblarskiej, a rozmowa z parą właścicieli - że są pasjonatami. Wspaniałe rzeczy mogą osiągać tylko ludzie z odpowiednim nastawieniem, entuzjaści wierzący w swoje pomysły – zauważa Rygalik.

Designer jako dyrektor artystyczny Inspirium zajmie się strategicznym rozwojem marki, bazując na jej wypracowanych przez lata kompetencjach w zakresie technologii i unikatowej na naszym rynku pracy z naturalnym materiałem, jakim jest pierze. Pierwsze efekty tej kooperacji ujrzą światło dzienne jesienią tego roku.

Podczas spotkania zebrani goście mogli w swobodnej atmosferze zapoznać się z wysmakowanymi  ekspozycjami salonu 9design, a także zobaczyć, jak dotychczasowe propozycje marki Inspirium sprawdzają się w realnym użytkowaniu. Partnerzy medialni zadbali, by obecni mogli w domowym zaciszu oddać się pasjonującej lekturze za sprawą przygotowanych dla nich magazynów, a rozmowy w kuluarach były dopełnieniem tego pełnego wrażeń spotkania w twórczej i życzliwej atmosferze.

Wieczór zorganizowali właściciele salonu 9design.

Źródło: 9design

www.9design.pl

Dodatkowe informacje:

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Elle Decoration, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, Design Alive, Archimania.pl, Foorni.pl, Mieszkaniezpomyslem.pl, Designteka.pl, Magazif.com, Point of Design, Nowy Magazyn, Law Business Quality.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764