logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O możliwościach usprawniania procesów w drukarni podczas targów Remaextra

  PR 13.09.2021, przeczytano 459 razy

Weź udział 17.09.2021 w bezpłatnych prelekcjach RemaCongress podczas targów RemaExtra i dowiedz się więcej o sposobach automatyzacji produkcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-mozliwosciach-usprawniania-procesow-w-drukarni-podczas-targow-remaextra,392964,artykul.html

W dzisiejszym, coraz bardziej złożonym środowisku drukowania, automatyzacja i obniżanie kosztów to kluczowe sposoby na zdobycie przewagi konkurencyjnej. Ogromna liczba drukarń, szeroka gama usług oraz stale obniżające się marże to podstawowy problem dostawców usług poligraficznych. Chcąc sprostać wymaganiom rynku należy inwestować w unikatowe rozwiązania. Właśnie o takich można będzie porozmawiać podczas kongresu.

Już dziś, firma LFP Industrial Solutions serdecznie zaprasza do rejestracji na specjalnie przygotowane prelekcje, które odbędą się w piątek, 17.09.2021 od godziny 11:00 do 13:00. Pierwsza dotyczyć będzie automatyzacji procesów przedprodukcyjnych i poprowadzona zostanie przez Adama Jabłonowskiego, który posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży poligraficznej. Uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z ekspertem i zapoznać się z możliwościami optymalizacji jakie daje software marki Durst.

Z kolei druga prezentacja przedstawiona przez Urszulę Gałuszkę -Marzecką będzie stanowiła świetną okazję do rozmowy o wydajności, precyzji oraz o tym jak można ograniczać błędy i minimalizować koszty z ploterami tnąco-frezującymi marki Elitron.

Firma LFP Industrial Solutions poszerzyła niedawno swoją ofertę o sprzedaż maszyn używanych, a wszystko po to, aby dać szansę drukarniom, które dopiero chcą wejść na rynek druku cyfrowego premium. Tym samym osoby uczestniczące w piątkowych prelekcjach będą mogły porozmawiać z dostępnym na miejscu Managerem Projektu Refurbish, Wojciechem Kazimierczakiem na temat dostępnych używanych urządzeń marki Durst.

  • Uczestnictwo w prelekcjach jest bezpłatne, warto jednak dokonać rejestracji w ich udziale na specjalnie stworzonym formularzu dostępnym na TUTAJ.

Źródło: LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.

www.lfp-industrial.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: LFP_Industrial

(Joanna)

LFP_Industrial o sobie:

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o. - to autoryzowany dystrybutor marek tj. Durst Group AG, Elitron IPM S.r.l, MASSIVit, Bullmer oraz integrator przemysłowych urządzeń cyfrowych, zarówno do druku, druku 3D jak i dalszych etapów przetwarzania.
Najlepsi inżynierowie serwisu, wyposażeni w profesjonalną wiedzę i wyspecjalizowane narzędzia, zapewnią bezpieczeństwo i ciągłość pracy każdej produkcji. Klienci zawsze mogą liczyć́ na wsparcie zespołu na każdym etapie wdrażania innowacyjnej technologii oraz na odpowiednie szkolenia w poznawaniu pełni możliwości zakupionych rozwiązań.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764