logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O piłce nożnej „w dobrym składzie” - Marka Okocim z nową kampanią

  PR 14.06.2021, przeczytano 211 razy
ilustracja

Marka Okocim wystartowała z nową, kompleksową kampanią digitalową. We współpracy z dziennikarzami oraz portalami i kanałami sportowymi pojawią się rozmowy, podcasty, reportaże i filmy, a także ciekawostki o idolach piłkarskich oraz drużynach. Celem kampanii jest prowadzenie merytorycznych dyskusji o futbolu w czasie odbywających się Mistrzostw Europy 2021.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-pilce-noznej-_w-dobrym-skladzie_---marka-okocim-z-nowa-kampania,391890,artykul.html

Nowa, digitalowa kampania marki Okocim umacnia znane już hasło „W dobrym składzie”.  Głównym założeniem komunikacyjnym, w związku z rozgrywanymi w właśnie Mistrzostwami Europy, jest powiązanie marki z piłką nożną oraz przyjęcie roli patrona merytorycznych dyskusji o tej dyscyplinie sportu.

– Marka Okocim chce być blisko swoich konsumentów, a w czasie Euro wszyscy jesteśmy blisko boiska i piłki nożnej. Dlatego w ramach naszej platformy „W dobrym składzie” chcemy umożliwić kibicom dostęp do merytorycznych rozmów i materiałów na temat piłki nożnej. Do współpracy zaprosiliśmy znane portale sportowe oraz dziennikarzy i Youtuberów bo „dobry skład” jest najważniejszy – nie tylko na boisku. Trzymamy kciuki za naszą Reprezentację i czekamy na kolejne ważne mecze – mówi Daria Dziwulska, junior brand manager marki Okocim.

W ramach kampanii marka zaangażowała się m.in. w tworzenie podcastów na największym piłkarskim kanale podcasterskim „Historie z Boiska”. Prezentować będzie również reportaże związane z Reprezentacją Polski, emitowane na youtube’owym kanale Foot Truck, a także filmy prezentujące sylwetki idoli piłkarskich oraz drużyn, emitowane na kanale Konrada Szymańskiego. Eksperci zaproszeni przez markę będą również prowadzić relacje live i omówienia meczów Reprezentacji Polski m.in. na kanale Weszlo.pl.

Za ideę kreatywną i realizację kampanii online odpowiada agencja Reprise. Planowaniem i zakupem pozostałych mediów zajął się dom mediowy Initiative. Obie agencje należą do grupy Mediabrands. Za bieżącą koordynację działań odpowiada Arskom Sport Brokers.

Szczegółowe działania w ramach kampanii:

  • Seria podcastów na największym piłkarskim kanale podcasterskim „Historie z Boiska” (TUTAJ)
  • Reportaże prezentujące osoby związane z Reprezentacją Polski, emitowane na youtubowym kanale Foot Truck

  • Filmy prezentujące sylwetki idoli piłkarskich oraz drużyn, które w minionych Mistrzostwach Europy były rewelacją – emitowane na kanale Konrada Szymańskiego

  • Studio live, gdzie eksperci omawiają każdy z meczów na Euro – emisje na kanale YT „Weszło”

  • Omówienia meczów Reprezentacji Polski na kanale youtubowym Footroll (pierwsza emisja 15.06.)
  • Seria wywiadów z reprezentantami Polski – aktualnymi i dawnymi, realizowana na portalu meczyki.pl przez dziennikarza Tomasza Włodarczyka (TUTAJ)
  • Sponsoring relacji live z wynikami meczów na portalu meczyki.pl.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty
Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.
Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży
Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną...
Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR wynika...
Roland DG ogłasza wprowadzenie nowych ploterów tnących do winylu GR2-640/540 64” i 54”
Seria CAMM-1 jest w stanie szybko i równo wyciąć prawie każdy kształt z szerokiej gamy arkuszy i folii, od cienkich samochodowych folii okiennych i folii termotransferowych do grubych arkuszy odblaskowych i szablonów do piaskowania. Zastosowania obejmują szyldy, samochodowe folie okienne, oklejanie pojazdów, odzież sportową i wiele innych.
Wyjazdowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2021/2022
PUMA prezentuje stroje wyjazdowe Borussii Dortmund na sezon 2021/2022. W ramach specjalnej niespodzianki PUMA i Fundacja BVB "leuchte auf" pokazały nową koszulkę wyjazdową dzieciom z Nordstadtligi w Dortmundzie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764