logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O pomoc bez wstydu - kampania Pomagam.pl

  PR 01.03.2024, przeczytano 392 razy
ilustracjastrzałka

Głupio mi i wstyd prosić o pomoc… Tak rozpoczyna się spot w nowej kampanii Pomagam.pl. Według serwisu, osoby w trudnej sytuacji, zakładając zbiórki internetowe, często borykają się z poczuciem wstydu. Mimo że lubimy pomagać innym, proszenie o pomoc bywa trudne. Tą kampanią serwis Pomagam.pl podkreśla, że pomaganie to naturalna część naszego życia i warto prosić o pomoc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-pomoc-bez-wstydu---kampania-pomagam.pl,403292,artykul.html

Pomagam.pl to wiodący, polski serwis crowdfundingowy, który wspiera ludzi w prowadzeniu darmowych zbiórek i zbieraniu środków na to, co ważne. Bardzo często są to sprawy związane z kosztownym leczeniem, niezbędną rehabilitacją, odbudową domu po pożarze czy potrzebną operacją dla czworonoga.

Wiele zbiórek. Jeden wstyd.

Każdego dnia w serwisie pojawiają się zbiórki osób, które wiodły dobre życie, ale nagle przerwał je osobisty dramat. Potrzebują pomocy, ale prosząc o nią, czują wstyd. A pomaganie to działanie wymienne - raz pomagasz Ty, innym razem to inni pomagają Tobie. Bo tak naprawdę lubimy pomagać, dlatego warto prosić o pomoc. Bez wstydu. - podkreśla w nowej kampanii serwis Pomagam.pl.

- Przeglądając zbiórki w naszym serwisie, zauważyliśmy, że wielu z nich towarzyszy wstyd. Fragmenty takie jak: “Jest mi wstyd prosić o pomoc”, “Długo się wahałem przed założeniem tej zbiórki” czy “Nie sądziłam, że kiedykolwiek będę zmuszona prosić o pomoc finansową” występują bardzo często i mówimy o zbiórkach na ważne cele, takie jak leczenie czy odbudowa domu po pożarze. Ten temat przewija się również w rozmowach z osobami, które rozważają założenie zbiórki i dzwonią do nas, by porozmawiać i podzielić się swoimi obawami. Z drugiej strony codziennie jesteśmy świadkami, jak ktoś zebrał potrzebną kwotę - mimo obaw i strachu, co jest najlepszym dowodem, że warto prosić o pomoc i to był nasz punkt wyjścia dla tej kampanii - opowiada Natalia Zdrojewska, Head of Growth w Pomagam.pl.

Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc

Za każdą zbiórką stoi inna historia. Każda z tych historii ma swojego bohatera, który walczy o to, co dla niego ważne. Życie pisze różne scenariusze. A trudna sytuacja życiowa może spotkać każdego z nas. Sytuacje takie jak choroba, wypadek czy pożar to wydarzenia losowe, na które często nie mamy wpływu. Dziś pomogę komuś, jutro to ja mogę potrzebować pomocy. Niezależnie od statusu społecznego czy grubości portfela.

- Na co dzień mamy kontakt z tysiącami osób, zarówno zakładającymi zbiórki, jak i wspierającymi je. To dla nas wielka odpowiedzialność, ale też misja. Wierzymy w moc pomagania i doświadczamy jej każdego dnia, patrząc na zaangażowanie użytkowników naszego serwisu. Dlatego naszą kampanią chcemy zwrócić uwagę na to, że proszenie o pomoc to oznaka siły, a nie słabości. To powód do dumy, a nie wstydu. Prosząc o pomoc, pokazujemy, że walczymy o to, co dla nas najcenniejsze, że nie chcemy się poddać. A to przecież postawa, którą podziwiamy. Warto o tym pamiętać, kiedy to my sami ją prezentujemy, sięgając po pomoc. A jeśli się wahamy, to przypomnijmy sobie to uczucie, które pojawia się w nas, kiedy pomagamy innym - podkreśla Dobrosława Gogłoza, dyrektor zarządzająca Pomagam.pl

O kampanii Pomagam.pl

Kampania będzie realizowana przez cały rok, a jej celem jest budowanie świadomości społecznej. Serwis Pomagam.pl we współpracy z agencją marketingową All Hands zrealizował spot oraz sesję zdjęciową. Za scenariusz i reżyserię odpowiada Patryk Bugajski ze wspomnianej wcześniej agencji.

Serwis pracuje również nad dedykowaną stroną internetową oraz przewiduje m.in. działania PR, reklamy w digitalu i mediach tradycyjnych oraz współprace. Wszystkie formy kampanii łączy ważny przekaz:

Jutro to mogę być ja i poproszę o pomoc. Bez wstydu. Nie oceniam. Pomagam.

 

Źródło: Pomagam.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764