logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O reklamie społecznej podczas 3. Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie

  PR 18.05.2008, przeczytano 1169 razy

Podczas trzeciej edycji Festiwalu Plakatu Reklamowego Barbakan 2008, w dniu galowym 8 maja odbyłysię spotkania poświęcone tematowi tegorocznego Festiwalu: reklamie społecznej. Swoją prezentację nt. zaangażowania agencji reklamowych w kampanie społeczne przedstawił Jacek Maciejewski, dyrektor kreatywny agencji Euro RSCG 4D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-reklamie-spolecznej-podczas-3.-festiwalu-plakatu-reklamowego-w-krakowie,7294,artykul.html

Wziął on udział także w panelu dyskusyjnym związanym z tematem Festiwalu, a zorganizowanym przy udziale i pod patronatem tygodnika “Wprost”.

3. Festiwal Plakatu Reklamowego, którego głównym organizatorem jest Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, rozpoczął się 24 kwietnia i potrwa do 18 maja. Zarówno konkurs, jak i szereg wystaw odbywających się w ramach Festiwalu dotyczy w tym roku akcji charytatywnych i społecznych. Wydarzeniem specjalnym, które odbędzie się w ramach Festiwalu jest konferencja na temat reklamy społecznej.

8 maja o godz. 12.00 w Muzeum Historycznym Krakowa przy Rynku Głównym swoją prezentację poświęconą roli środowisk reklamowych w promowaniu akcji społecznych i charytatywnych przedstawił między innymi Jacek Maciejewski. Dyrektor kreatywny Euro RSCG 4D (wcześniej Euro RSCG Warsaw) zaprezentował dorobek agencji w obszarze kampanii non-profit. Przekazał słuchaczom swoje spostrzeżenia, podzielił się doświadczeniami z realizowanych projektów.

Obok wykładu Jacka Maciejewskiego uczestnicy konferencji mogli obejrzeć także: prezentację Piotra Wasilewskiego, historyka reklamy, wydawcy, redaktora i współautora książek “Propaganda dobroci czyli rzecz o reklamie społecznej” oraz “Szlachetna propaganda dobroci czyli drugi tom o reklamie społecznej”; prezentację przedstawicieli firmy Business Consulting, która od kilku lat współpracuje z Duszpasterstwem Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej przy kampanii “Prowadzę – jestem trzeźwy; oraz przygotowaną przez przedstawicieli AMS S.A. prezentację pt.: “Społeczna odpowiedzialność biznesu”, która dotyczyła roli reklamy zewnętrznej w kształtowaniu pozytywnych relacji między biznesem i potrzebami społecznymi.

Bezpośrednio po konferencji odbył się panel dyskusyjny tygodnika “Wprost” pod tytułem “Reklama społeczna. Potrzeba serca czy wyrzut sumienia”. Wzięli w nim udział między innymi przedstawiciele Fundacji Anny Dymnej Mimo Wszystko, Andrzej Pągowski, dyrektor kreatywny agencji Kreacja Pro, Grzegorz Kiszluk, wydawca i redaktor naczelny magazynu “Brief”, Michał Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej oraz Jacek Maciejewski, reprezentujący Euro RSCG Poland.

Głównym sponsorem Festiwalu jest miesięcznik „Machina”, sponsorami: firmy Oki, Tejbrant i DGP, a wśród patronów medialnych znajdujemy Polskie Radio Program II, tygodnik Wprost, Dziennik Polski, portal MediaLine oraz pisma branżowe (Brief, Outdoor Media, Visual Communication. Trzeci Festiwal Plakatu Reklamowego Barbakan 2008 w Krakowie zakończył się 18 maja 2008 roku.

Źródło: Euro RSCG Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764