logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O sile marki w najnowszym OOH magazine – premiera na PSP 2019

  PR 16.01.2019, przeczytano 171 razy
ilustracjastrzałka

Pytanie jak zdobyć udziały w rynku i sprawić by konkretna marka była więcej warta, nurtuje marketerów nie od dziś. Nowy numer OOH magazine będzie miał swoją premierę podczas Promo Show Professional 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-sile-marki-w-najnowszym-ooh-magazine-%E2%80%93-premiera-na-psp-2019,380826,artykul.html

Choć świat zmienił się diametralnie, to sam mechanizm kreowania brandów jest taki sam jak przed wiekami. Jeff Bezos, założyciel Amazona powiedział kiedyś coś takiego: „Twoja marka jest tym, co ludzie mówią o Tobie, kiedy nie ma cię w pokoju”. Kiedy to czytamy, po plecach przebiega dreszcz, jaki ten cytat jest prawdziwy i bliski temu, czego sami doświadczamy! Marka jest też tym, o czym myśli klient w chwili zetknięcia się z nią. Z marką, często kojarzone jest słowo reputacja. To ona sprawia, że szanujące się brandy, podobnie zresztą jak ludzie, doskonale wiedzą z kim i gdzie warto się pokazać, a gdzie nie będzie to wskazane, by nie narazić jej na szwank. Bo przecież, na dobrą reputację trzeba sobie zasłużyć. Wiemy jednak, że rokrocznie wymagania wobec marek rosną, co potwierdza badanie Meaningful Brands zrealizowane przez Havas Media Group.

Często też słyszymy, że silna marka jest kluczem do sukcesu, ale oczywiście nie za wszelką cenę, nie można się w tym zatracić. Nie próbujmy wszystkich zadowolić. Marki starające się „dogodzić każdemu” są nudne i nijakie. Nie należy kopiować innych marek. Silne marki poszukują własnej drogi, zamiast być czyjąś imitacją. Należy dbać o najwyższą jakość, to właśnie ona zatrzyma klienta. Nie chodzi tylko o pieniądze, ale o pasję – przecież wszystkie największe marki powstały właśnie z niej. Nie należy zmieniać się pod naciskiem klienta, warto trzymać się wyznaczonego kursu.

Pomiar siły marek przeprowadza się w wielu aspektach, jednym z nich jest np. pozycja danej marki na rynku pracy. Jak podaje organizacja studencka AIESEC w badaniu „Pracodawca roku”, studenci na pierwszych pozycjach podają Jerónimo Martins (Biedronka) i Lidl. Zaufanie klienta i pracownika to podstawa do osiągnięcia zamierzonych celów. Doceniony i zadowolony pracownik jest również jedną z najlepszych wizytówek marki.

Na łamach tego numeru wypowiadają się przedstawiciele dwóch bardzo znanych organizacji badających reputację marek: Premium Brand i Superbrands. W tym numerze sprawdzamy, jaki był najważniejszy trend w świecie marek minionego roku, jak gadżety wpływają na wizerunek marki? Odpowiadamy też na pytanie - czy istnieje przepis na kultowość w świecie marek?

Głębszej uwadze polecamy wywiady z szefami marketingu i brand managerami: Bosch, E. Wedel, Ballantine’s, Kärcher, Tikkurila, EMPIK czy marek Ćmielów i Chodzież. Pamiętajmy, że każda marka może stać się silną, ważne jednak jest to, jacy ludzie ją tworzą, bo my także jesteśmy marką – marką własną.

  • Wersja online dostępna TUTAJ[PDF]

Magazyn będzie dystrybuowany 12 i 13 lutego podczas targów Promo Show Professional w Hotelu Novotel Centrum Warszawa podczas spotkania TOP DOSTAWCÓW z przedstawicielami TOP AGENCJI REKLAMOWYCH (polskich i zagranicznych).

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za maj 2019 r.
Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany, ponieważ piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Aż dwie pozycje majowego rankingu - druga i czwarta - przypadły, odnoszącej coraz...
25 czerwca, we wtorek na Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie się śląska edycja MediaLeaders, inicjatywy Piotra Zielińskiego, wydawcy Dzień Dobry TVN. Spotkanie zorganizuje Icon Strategies. Patronować mu będzie Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
HGA Media zmienia się w Grupę Iberion
Grupa mediowa HGA Media przekształca się w Grupę IBERION. Realizuje nową strategię zakładającą poszerzenie portfolio o portale tematyczne, zmiany kadrowe, otwarcie biura reklamy oraz inwestycje w najnowsze technologie digitalowe ze szczególnym naciskiem na sektor mobile. Rebranding spółki obejmuje m.in. nazwę oraz identyfikację wizualną.
Prezes Radia Kolor: Wszystkie stacje prywatne są przeciwne cyfryzacji
– Cyfryzacja radiofonii w systemie DAB+ jest procesem nie do zatrzymania, mimo że większość dużych rozgłośni jest jej przeciwna – mówi Alina Strześniewska, prezes Radia Kolor. Dodaje, że w tej chwili są na próbnych emisjach we Wrocławiu i w Gdańsku, a już w przyszłym tygodniu będą składać wniosek na Warszawę. O planach...
„Miesiąc z rekinami
Od premiery „Szczęk” Stevena Spielberga, spiczasta płetwa tnąca fale wywołuje dreszcz emocji, nawet widziana wyłącznie na ekranie telewizora. Rekiny wywołują strach i ogromną ciekawość. Te emocje wzbudzi też „Miesiąc z rekinami” na National Geographic Wild.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764