logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O sprzęcie do fotografii makro w wideoporadniku Szerokiego Kadru

  PR 24.11.2014, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka
fot. Magdalena Wasiczek

Lepsza plastyka czy głębia ostrości? Większe powiększenie ze skróconą odległością ostrzenia, kosztem jasności obiektywu? Jak przy pomocy niedrogich akcesoriów wydobyć na zdjęciach baśniowy wymiar natury? O aparatach, manualnych obiektywach, pierścieniach pośrednich, soczewkach skupiających i konwerterach makro w wideoporadniku Szerokiego Kadru opowiada Magdalena Wasiczek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-sprzecie-do-fotografii-makro-w-wideoporadniku-szerokiego-kadru,23299,artykul.html

Magdalena Wasiczek jest absolwentką filologii ukraińskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od 8 lat fotografka realizuje swoje pasje w szeroko pojętej fotografii przyrodniczej oraz makrofotografii ukazując jej piękno, kolory i szczegóły niedostrzegane gołym okiem. Wypracowała sobie w tej dziedzinie własny poetycki styl, który określa mianem „malarstwa bokehowego".

Jako pierwsza Polka otrzymała w 2012 roku tytuł International Garden Photographer of the Year. Ma na swoim koncie publikacje w wielu magazynach fotograficznych w Polsce i na świecie („Digital Foto Video", „Foto-Kurier", „Foto", „Digital Camera", „Amateur Photographer", „Digital Photography", „Practical Photoshop", „N-Photo", „Nature's Best Photographer", „LeNs") i innych oraz w albumach, m.in. International Garden Photographer, Better Plant and Garden Photography, a nawet w „Vogue Italy", „Duzhe Magazine" w Chinach czy „El Mercurio" i „Paula" w Chile.

W wideoporadniku Szerokiego Kadru podpowiada, jak robić dobre zdjęcia makro bez konieczności kupowania kosztownych obiektywów i drogich akcesoriów. Zachęca do korzystania z przejściówek i starej, ale dobrej optyki manualnej, która nierzadko pozwala osiągnąć efektowne rezultaty trudne do uzyskania w standardowy sposób. Opowiada także o najnowszym sprzęcie zwiększającym wygodę pracy.

Wideoporadnik dostępny jest na stronie:https://www.szerokikadr.pl/poradnik/fotografia-makro-sprzet.

Zapraszamy także do obejrzenia galerii najlepszych zdjęć nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu Nikon Small World:http://www.nikonsmallworld.com/galleries/photo/2014-photomicrography-competition.

Źródło: Nikon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764