logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O tym będziemy rozmawiać w lipcu - wystawy Gdynia Design Days 2021

  PR 12.05.2021, przeczytano 250 razy
ilustracjastrzałka

Gdynia Design Days 2021 pod hasłem "Solidarni" startuje 3 lipca. To czternasta edycja festiwalu o projektowaniu i pierwsza o współodpowiedzialności. W programie znalazło się aż 15 wystaw poruszających ważne, bieżące tematy. Będzie je można oglądać przez 9 dni w różnych lokalizacjach na terenie Gdyni oraz online. Organizatorem wydarzenia jest PPNT Gdynia | Centrum Designu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-tym-bedziemy-rozmawiac-w-lipcu---wystawy-gdynia-design-days-2021,391433,artykul.html

Tegoroczna edycja festiwalu, ze względu na ograniczenia związane z pandemią, będzie miała charakter hybrydowy. Wszystkie wydarzenia odbędą się online, natomiast wystawy prezentowane będą stacjonarnie. Informacje o prezentowanych projektach znajdą się w obszernym przewodniku, dostępnym na stronie internetowej festiwalu.

Hasło "Solidarni" odnosi się do wyzwań związanych z niestabilną teraźniejszością i budzącą niepokój przyszłością. Wspólne działanie daje możliwość kreowania lepszego świata, w którym ważne jest dobro ludzi i planety. Wystawy Gdynia Design Days 2021 poruszą różne aspekty związane z tą problematyką - relacje człowieka z naturą, zdrowie psychiczne, uczenie się jako nieustający proces poznawczy, społeczna rola kobiet, odpowiedzialne projektowanie, zmiany klimatyczne i kreowanie miast jako zrównoważonych społeczności. Opisy wszystkich wystaw znajdują się na stronie internetowej www.gdyniadesigndays.eu. Już teraz warto zaplanować sobie uczestnictwo w lipcowym wydarzeniu. Wstęp na wystawy oraz dostęp do materiałów online jest bezpłatny.

Festiwal Gdynia Design Days organizowany jest od 2008 roku. Każdego roku gromadzi specjalistów z zakresu designu i biznesu, a także miłośników dobrego projektowania. Celem wydarzenia jest promocja dobrych praktyk projektowych oraz popularyzacja innowacji z zakresu designu.

Źródło: PPNT Gdynia | Centrum Designu

www.ppnt.gdynia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread
Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).
Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.
Wyniki badania opinii publicznej przeprowadzone w ramach kampanii „Trzeźwo myślę”
Carlsberg Polska w ramach programu „Trzeźwo myślę”, promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, przeprowadził badanie opinii publicznej1. Sprawdził wiedzę i zachowania Polaków związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu oraz postrzeganie spożywania alkoholu przez grupy osób, które powinny z niego zrezygnować: kierowcy, kobiety w...
Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci
Kotlin pragnie zmieniać jedzenie na lepsze – zarówno to dedykowane starszym, jak i młodszym konsumentom. Z myślą o tej drugiej grupie odbiorców, marka wprowadziła do swojego portfolio pierwszy produkt dla dzieci, z dostosowaną do ich potrzeb recepturą i składem bogatym w witaminy wspomagające odporność. Z takim dodatkiem nawet niejadek chętniej zje swoją...
Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union MullenLowe MediaHub. Klient ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764