logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O.S.T.R. twarzą kampanii Premier League w Canal+

  PR 04.10.2019, przeczytano 927 razy
ilustracjastrzałka

„Wściekle szybka Premier League” to hasło rozpoczynającej się dzisiaj najnowszej kampanii CANAL+. Bierze w niej udział Adam Ostrowski, czyli O.S.T.R., jeden z najpopularniejszych polskich raperów, a jednocześnie wielki fan i znawca angielskiego futbolu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o.s.t.r.-twarza-kampanii-premier-league-w-canal%2B,384217,artykul.html

- Kampania, którą przygotowaliśmy podkreśla wielką atrakcyjność Premier League – z piłką na najwyższym, sportowym poziomie, wściekle szybkiej i niezwykle emocjonującej, którą transmitujemy w technologii 4K. Mając na wyłączność tak wyjątkowy produkt, jakim jest liga angielska, chcemy nie tylko jeszcze mocniej zareklamować go wśród naszych widzów, ale również poszerzyć dotychczasową grupę odbiorców. Stąd pomysł na współpracę z O.S.T.R, który choć kojarzony głównie ze światem muzyki hiphopowej i niesamowicie szybkim flow, jest także wielkim fanem Premier League  i posiada olbrzymią wiedzę na temat ligi angielskiej - Rafał Dmowski, Group Brand Manager kanałów sportowych Platformy CANAL+

W ramach kampanii został przygotowany spot telewizyjny z udziałem O.S.T.R. oraz flagowej pary komentatorów Premier League w CANAL+ Andrzeja Twarowskiego i Rafała Nahornego. Kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję,  radio oraz media społecznościowe, a transmisjom Premier League w CANAL+ będą towarzyszyły liczne konkursy. O.S.T.R. będzie również gościł w roli eksperta w studiu Gorączki Piłkarskiej Soboty i przy wybranych meczach Premier League. Wspólnie z Andrzejem Twarowskim i Rafałem Nahornym będzie przybliżał widzom wyjątkowo atrakcyjną ligę angielską.

- Kiedy oglądasz Premier League to od razu uderza cię jedna rzecz – tam wszystko dzieje się dwa razy szybciej. Niezależnie od klasy grających drużyn, tempo meczu jest niebywałe. Poza tym, jest tu co najmniej sześć zespołów, z których co roku każdy celuje w tytuł mistrzowski. Dzięki temu sezon jest emocjonujący od początku do końca. Od zawsze pasjonuję się Premier League, a współpraca z CANAL+,  z Andrzejem i Rafałem to zaszczyt, bo przecież oni ligę angielską mają we krwi - Adam Ostrowski

Za kreację i realizację kampanii „Wściekle szybka Premier League” odpowiada agencja  Havas Warsaw, a za planowanie oraz zakup mediów dom mediowy Havas Media.

Platforma CANAL+ posiada wyłączne prawa telewizyjne w Polsce do transmitowania Premier League do końca sezonu 2021/22.

Źródło: CANAL+

www.canalplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764