logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O.S.T.R. twarzą kampanii Premier League w Canal+

  PR 04.10.2019, przeczytano 476 razy
ilustracjastrzałka

„Wściekle szybka Premier League” to hasło rozpoczynającej się dzisiaj najnowszej kampanii CANAL+. Bierze w niej udział Adam Ostrowski, czyli O.S.T.R., jeden z najpopularniejszych polskich raperów, a jednocześnie wielki fan i znawca angielskiego futbolu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o.s.t.r.-twarza-kampanii-premier-league-w-canal%2B,384217,artykul.html

- Kampania, którą przygotowaliśmy podkreśla wielką atrakcyjność Premier League – z piłką na najwyższym, sportowym poziomie, wściekle szybkiej i niezwykle emocjonującej, którą transmitujemy w technologii 4K. Mając na wyłączność tak wyjątkowy produkt, jakim jest liga angielska, chcemy nie tylko jeszcze mocniej zareklamować go wśród naszych widzów, ale również poszerzyć dotychczasową grupę odbiorców. Stąd pomysł na współpracę z O.S.T.R, który choć kojarzony głównie ze światem muzyki hiphopowej i niesamowicie szybkim flow, jest także wielkim fanem Premier League  i posiada olbrzymią wiedzę na temat ligi angielskiej - Rafał Dmowski, Group Brand Manager kanałów sportowych Platformy CANAL+

W ramach kampanii został przygotowany spot telewizyjny z udziałem O.S.T.R. oraz flagowej pary komentatorów Premier League w CANAL+ Andrzeja Twarowskiego i Rafała Nahornego. Kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję,  radio oraz media społecznościowe, a transmisjom Premier League w CANAL+ będą towarzyszyły liczne konkursy. O.S.T.R. będzie również gościł w roli eksperta w studiu Gorączki Piłkarskiej Soboty i przy wybranych meczach Premier League. Wspólnie z Andrzejem Twarowskim i Rafałem Nahornym będzie przybliżał widzom wyjątkowo atrakcyjną ligę angielską.

- Kiedy oglądasz Premier League to od razu uderza cię jedna rzecz – tam wszystko dzieje się dwa razy szybciej. Niezależnie od klasy grających drużyn, tempo meczu jest niebywałe. Poza tym, jest tu co najmniej sześć zespołów, z których co roku każdy celuje w tytuł mistrzowski. Dzięki temu sezon jest emocjonujący od początku do końca. Od zawsze pasjonuję się Premier League, a współpraca z CANAL+,  z Andrzejem i Rafałem to zaszczyt, bo przecież oni ligę angielską mają we krwi - Adam Ostrowski

Za kreację i realizację kampanii „Wściekle szybka Premier League” odpowiada agencja  Havas Warsaw, a za planowanie oraz zakup mediów dom mediowy Havas Media.

Platforma CANAL+ posiada wyłączne prawa telewizyjne w Polsce do transmitowania Premier League do końca sezonu 2021/22.

Źródło: CANAL+

www.canalplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Yieldbird pracuje nad systemem sprzedaży powierzchni reklamowych
Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora pracuje nad stworzeniem rozwiązania, które pomoże właścicielom serwisów internetowych w poprawie efektywności zarządzania posiadaną przez nich powierzchnią reklamową. Spółka otrzymała na działania związane z tym innowacyjnym projektem grant w wysokości 3,6 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Inteligentny...
Wystartowała Eska Braniewo
W Braniewie na częstotliwości 100,7 MHz wystartowało Radio ESKA. W ramach informacji lokalnych stacja nadaje m.in. serwisy w języku ukraińskim.
Oferta Biura Reklamy TVN Media została wzbogacona o kolejne innowacyjne rozwiązanie reklamowe - Shopping Spree (Bitwa na Style). Za autorską koncepcję i jej wdrożenie odpowiada nowy zespół Innovation Hub w strukturze BR TVN Media.
Nowe muzyczne show „Star Voice. Gwiazdy mają głos” w TVP2
Od 28 lutego, w każdy piątek, o godz. 20:35 w wyjątkowym show „Star Voice. Gwiazdy mają głos” aktorzy, dziennikarze i sportowcy będą rywalizować o statuetkę Diamentowego Mikrofonu oraz nagrody o łącznej wartości 200 tys. zł., które przekażą na cele charytatywne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764