logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O.S.T.R. twarzą kampanii Premier League w Canal+

  PR 04.10.2019, przeczytano 929 razy
ilustracjastrzałka

„Wściekle szybka Premier League” to hasło rozpoczynającej się dzisiaj najnowszej kampanii CANAL+. Bierze w niej udział Adam Ostrowski, czyli O.S.T.R., jeden z najpopularniejszych polskich raperów, a jednocześnie wielki fan i znawca angielskiego futbolu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o.s.t.r.-twarza-kampanii-premier-league-w-canal%2B,384217,artykul.html

- Kampania, którą przygotowaliśmy podkreśla wielką atrakcyjność Premier League – z piłką na najwyższym, sportowym poziomie, wściekle szybkiej i niezwykle emocjonującej, którą transmitujemy w technologii 4K. Mając na wyłączność tak wyjątkowy produkt, jakim jest liga angielska, chcemy nie tylko jeszcze mocniej zareklamować go wśród naszych widzów, ale również poszerzyć dotychczasową grupę odbiorców. Stąd pomysł na współpracę z O.S.T.R, który choć kojarzony głównie ze światem muzyki hiphopowej i niesamowicie szybkim flow, jest także wielkim fanem Premier League  i posiada olbrzymią wiedzę na temat ligi angielskiej - Rafał Dmowski, Group Brand Manager kanałów sportowych Platformy CANAL+

W ramach kampanii został przygotowany spot telewizyjny z udziałem O.S.T.R. oraz flagowej pary komentatorów Premier League w CANAL+ Andrzeja Twarowskiego i Rafała Nahornego. Kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję,  radio oraz media społecznościowe, a transmisjom Premier League w CANAL+ będą towarzyszyły liczne konkursy. O.S.T.R. będzie również gościł w roli eksperta w studiu Gorączki Piłkarskiej Soboty i przy wybranych meczach Premier League. Wspólnie z Andrzejem Twarowskim i Rafałem Nahornym będzie przybliżał widzom wyjątkowo atrakcyjną ligę angielską.

- Kiedy oglądasz Premier League to od razu uderza cię jedna rzecz – tam wszystko dzieje się dwa razy szybciej. Niezależnie od klasy grających drużyn, tempo meczu jest niebywałe. Poza tym, jest tu co najmniej sześć zespołów, z których co roku każdy celuje w tytuł mistrzowski. Dzięki temu sezon jest emocjonujący od początku do końca. Od zawsze pasjonuję się Premier League, a współpraca z CANAL+,  z Andrzejem i Rafałem to zaszczyt, bo przecież oni ligę angielską mają we krwi - Adam Ostrowski

Za kreację i realizację kampanii „Wściekle szybka Premier League” odpowiada agencja  Havas Warsaw, a za planowanie oraz zakup mediów dom mediowy Havas Media.

Platforma CANAL+ posiada wyłączne prawa telewizyjne w Polsce do transmitowania Premier League do końca sezonu 2021/22.

Źródło: CANAL+

www.canalplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764