logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O.S.T.R. twarzą kampanii Premier League w Canal+

  PR 04.10.2019, przeczytano 302 razy
ilustracjastrzałka

„Wściekle szybka Premier League” to hasło rozpoczynającej się dzisiaj najnowszej kampanii CANAL+. Bierze w niej udział Adam Ostrowski, czyli O.S.T.R., jeden z najpopularniejszych polskich raperów, a jednocześnie wielki fan i znawca angielskiego futbolu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o.s.t.r.-twarza-kampanii-premier-league-w-canal%2B,384217,artykul.html

- Kampania, którą przygotowaliśmy podkreśla wielką atrakcyjność Premier League – z piłką na najwyższym, sportowym poziomie, wściekle szybkiej i niezwykle emocjonującej, którą transmitujemy w technologii 4K. Mając na wyłączność tak wyjątkowy produkt, jakim jest liga angielska, chcemy nie tylko jeszcze mocniej zareklamować go wśród naszych widzów, ale również poszerzyć dotychczasową grupę odbiorców. Stąd pomysł na współpracę z O.S.T.R, który choć kojarzony głównie ze światem muzyki hiphopowej i niesamowicie szybkim flow, jest także wielkim fanem Premier League  i posiada olbrzymią wiedzę na temat ligi angielskiej - Rafał Dmowski, Group Brand Manager kanałów sportowych Platformy CANAL+

W ramach kampanii został przygotowany spot telewizyjny z udziałem O.S.T.R. oraz flagowej pary komentatorów Premier League w CANAL+ Andrzeja Twarowskiego i Rafała Nahornego. Kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję,  radio oraz media społecznościowe, a transmisjom Premier League w CANAL+ będą towarzyszyły liczne konkursy. O.S.T.R. będzie również gościł w roli eksperta w studiu Gorączki Piłkarskiej Soboty i przy wybranych meczach Premier League. Wspólnie z Andrzejem Twarowskim i Rafałem Nahornym będzie przybliżał widzom wyjątkowo atrakcyjną ligę angielską.

- Kiedy oglądasz Premier League to od razu uderza cię jedna rzecz – tam wszystko dzieje się dwa razy szybciej. Niezależnie od klasy grających drużyn, tempo meczu jest niebywałe. Poza tym, jest tu co najmniej sześć zespołów, z których co roku każdy celuje w tytuł mistrzowski. Dzięki temu sezon jest emocjonujący od początku do końca. Od zawsze pasjonuję się Premier League, a współpraca z CANAL+,  z Andrzejem i Rafałem to zaszczyt, bo przecież oni ligę angielską mają we krwi - Adam Ostrowski

Za kreację i realizację kampanii „Wściekle szybka Premier League” odpowiada agencja  Havas Warsaw, a za planowanie oraz zakup mediów dom mediowy Havas Media.

Platforma CANAL+ posiada wyłączne prawa telewizyjne w Polsce do transmitowania Premier League do końca sezonu 2021/22.

Źródło: CANAL+

www.canalplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Home.pl debiutuje za granicą
Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.
Marketerzy mogą lepiej dotrzeć do Polaków w komunikacji miejskiej
48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że pasażerowie poszukują głównie informacji o polityce oraz lekkiej rozrywki, często o charakterze tabloidowym. Na trzecim miejscu są social media. Według...
Wygodne wyszukiwarki w e-commerce
8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.
Sportklub stawia na motorsport
Dla tych, którym w krwiobiegu krąży benzyna, którzy przeliczają moc obrotową i konie mechaniczne sprawniej niż wydawaną w sklepie gotówkę i nie mogą żyć bez szybkości oraz adrenaliny, Sportklub przygotował nie lada gratkę. Stacja pozyskała prawa do kilku serii wyścigowych. Część z nich odbędzie się jeszcze w tym roku.
Bitwa prowadzących w kampanii kanałów Kuchnia+ i Domo+
„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764