logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O2 w nowej odsłonie

  PR 07.02.2020, przeczytano 619 razy
ilustracjastrzałka

Zupełnie nowy układ serwisu, przejrzysty interfejs, dobrze wyeksponowane zdjęcia i wyraźne tytuły to główne zmiany widoczne w nowej odsłonie serwisu o2. Nawigację po serwisie ułatwia przedstawienie części materiałów redakcyjnych w dedykowanych sekcjach. Użytkownicy łatwiej dotrą na przykład do inspirujących materiałów z cyklu „Dawka dobrego newsa”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o2-w-nowej-odslonie,385587,artykul.html

Serwis o2 stawia na wiadomości i treści rozrywkowe z całego świata, które prezentuje bez zadęcia. W atrakcyjnej formie łączy newsy, multimedia i treści z mediów społecznościowych. W nowej odsłonie wyróżniono sekcje popularne wśród użytkowników: Puls dnia, Cytat dnia i Dawka dobrego newsa, czyli pozytywne historie pokazujące kreatywnych ludzi, które wyróżniają o2 na tle konkurencji.

– Nowe o2 jest dużo bardziej przejrzyste i dynamiczne. Podczas projektowania serwisu zależało nam również na podkreśleniu rozrywkowej funkcji mediów, dlatego można w nim znaleźć informacje różnej wagi oraz angażujące formaty, jak np. lubiane przez użytkowników quizy – mówi Michał Chabas, dyrektor zarządzający o2.

W najbliższym czasie, wprowadzona zostanie również dodatkową funkcjonalność quizów, która będzie dostosowywać ich tematykę do indywidualnych preferencji użytkownika. Serwis wykorzystuje także innowacyjne rozwiązania Big Data, stosowane w Wirtualnej Polsce.

– Serwis wykonany został w oparciu o technologię stosowaną i sprawdzoną w wielu naszych serwisach tj. React, Node.js, Golang, co pozwala nam efektywniej rozwijać nasze produkty, ułatwia emisję reklam i dobrze wpływa na szybkość ładowania się stron – mówi Sławomir Kuncewicz, dyrektor departamentu software development w Wirtualnej Polsce.

– Prace projektowe rozpoczęliśmy od analizy zachowań użytkowników oraz badań jakościowych dotychczasowego o2. Zorganizowaliśmy też serię warsztatów ze wszystkimi działami organizacji, których dotyczy nowe o2. Pozwoliło to wypracować serwis, który odpowiada na potrzeby nowej strategii redakcji, SEO, biznesu i technologii. Wierzymy, że nowa odsłona idealnie wpisze się w potrzeby i gusta użytkowników – dodaje Daniel Aniszewski, head of product design Wirtualnej Polski.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764