logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Obcokrajowcy zachwyceni: Podsumowanie kampanii „Kraków. Cradle of Genius”

  PR 30.08.2016, przeczytano 828 razy
ilustracjastrzałka

Na Światowe Dni Młodzieży przyjechały do Krakowa setki tysięcy młodych ludzi z całego świata. Do nich właśnie skierowana była kampania Kraków. Cradle of Genius, zachęcająca do podjęcia nauki na krakowskich uczelniach wyższych i związania swojej przyszłości ze stolicą Małopolski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obcokrajowcy-zachwyceni%3A-podsumowanie-kampanii-_krakow.-cradle-of-genius_,29741,artykul.html

Przybywających do Krakowa młodych ludzi przywitały wizerunki wybitnych postaci, których życie i działalność były lub są związane z Krakowem: astronoma Mikołaja Kopernika; rzeźbiarza i malarza Wita Stwosza, Królowej Bony; związanego artystycznie z miastem zdobywcy Oscara – Andrzeja Wajdy, świetnie prosperującego przedsiębiorcy i zwycięzcy rajdu Dakar – Rafała Sonika oraz autorytetów w sferze duchowej: św. Jana Pawła II oraz papieża Franciszka.

Kraków jest bowiem szczególnym miastem przyciągającym wyjątkowych ludzi, gdzie można z sukcesem realizować swoje pasje związane z różnymi dziedzinami nauki, kultury i sztuki.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja kreatywna Delikatesy&Frykasy.

Opracowaliśmy serię komunikatów wizualnych wykorzystujących wizerunki wybitnych postaci, których życie i działalność były lub są związane z Krakowem, ale również mają znaczenie dla szeroko rozumianej kultury światowej.
– wyjaśnia Agnieszka Pacałowska, Client Service Director agencji Delikatesy&Frykasy.

W szerszym kontekście kampania Kraków. Cradle of Genius zwracała uwagę na ofertę turystyczną, kulturalną, edukacyjną i sportową miasta, zachęcając do wyboru Krakowa jako destynacji wypoczynkowej, naukowej, zawodowej oraz życiowej.

Komunikaty wizualne, opracowane w języku angielskim, prezentowane były na citylightach umieszczonych w strategicznych częściach miasta, na ekranie na hali widowiskowo-sportowej Tauron Arena Kraków oraz na tramwaju, który w okresie trwania Światowych Dni Młodzieży 2016 będzie jeździł po ulicach miasta.

Kampania trwała od lipca do końca sierpnia 2016 r.

Źródło: Delikatesy & Frykasy

www.delikatesyifrykasy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764