logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oberleutnant Von Stein w kampanii nowego Tyskiego

  PR 23.09.2016, przeczytano 1259 razy
ilustracjastrzałka

Nowość, Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno dumnie wkracza już do sklepów w całej Polsce. Natomiast 29. września miłośnicy piwa będą mogli zobaczyć premierowy spot telewizyjny, konsekwentnie utrzymany w stylistyce i humorze lat 20-tych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oberleutnant-von-stein-w-kampanii-nowego-tyskiego,30022,artykul.html

Bohaterem najnowszego spotu jest Oberleutnant Von Stein. Kiedy Mazur i Mecenas kradną mu ulubione piwo Tyskie, Von Stein udaje się do Tyskich Browarów Książęcych po nowy trunek. Tam spotyka Browarnika, który raczy go prawdziwie nowym piwem – Tyskim Niepasteryzowanym chmielonym na zimno. Wyjątkowo rześki i świeży smak powoduje, że Von Stein po raz pierwszy jest zadowolony.

Warząc Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno, piwowarzy z Tyskich Browarów Książęcych inspirowali się metodami sprzed lat, gdy nie znano jeszcze procesu pasteryzacji. W przeszłości, aby piwo zachowało swój świeży smak na długie tygodnie, tuż przed wysłaniem go do karczm dodawano do niego dodatkową porcję chmielu. Obecnie chmielenie na zimno polega na tym, że kolejną porcję chmielu dodaje się tuż przed etapem leżakowania piwa. Dodawany wówczas przez tyskich browarników chmiel, to pochodząca z polskich plantacji Marynka.

W ramach działań promocyjnych zaplanowana została kampania w TV, kampania na nośnikach zewnętrznych, działania w digitalu oraz materiały POSM w sklepach.

Kompania Tyskiego w większości pozostaje w niezmiennym składzie, choć nie brakuje nowych, świeżych umysłów. Obecnie prezentuje się następująco: agencja Bardzo oraz duet Konqubinat – odpowiedzialni za spot, produkcja – studio OTO, udźwiękowienie – studio JUICE, postprodukcja – Studio Televisor. Agencja Hand Made jest odpowiedzialna za działania w digitalu, agencja Bardzo za kampanię outdoorową, a za zakup mediów – dom mediowy Zenith Optimedia. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications, natomiast agencja IQ Marketing zadbała o oprawę BTL w punktach sprzedaży.

Źródło: Tyskie Browary Ksiażęce

www.tyskie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764