logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Obiektyw Panasonic ET-D75LE90: 200-calowy obraz już z odległości 1,5 m

  PR 06.11.2014, przeczytano 1789 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic wprowadza na rynek wymienny obiektyw o najkrótszej na świecie ogniskowej przeznaczony dla projektorów 3-Chip DLP. Model ET-D75LE90, za sprawą ultrakrótkiego współczynnika rzutu, umożliwia skrócenie odległości projekcji średnio o 60 proc. w porównaniu do tradycyjnych obiektywów krótkoogniskowych. Zapewnia przy tym oszczędność miejsca i szanse projekcji w przestrzeniach, w których nie było to dotychczas możliwe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obiektyw-panasonic-et-d75le90%3A-200-calowy-obraz-juz-z-odleglosci-1%2C5-m,23140,artykul.html

Obiektyw ET-D75LE90, zamontowany w projektorze 3-Chip DLP, pozwala wyświetlić 200-calowy obraz z odległości zaledwie 1,5 metra od ekranu, podczas gdy tradycyjne obiektywy osiągają tak duży obraz dopiero z odległości 4 metrów. Model stanowi uzupełnienie dla istniejącego obiektywu Panasonic zaprojektowanego dla urządzeń 1-Chip DLP (ET-DLE030). Oba zapewniają elastyczną instalację i są w pełni kompatybilne ze starszymi modelami projektorów.

Jedną z firm wykorzystujących obiektywy Panasonic o superkrótkiej ogniskowej do tworzenia wielościennych projekcji typu ICUBE jest EON Reality, specjalizująca się w wizualizacjach 3D. Polegają one na tworzeniu wirtualnej przestrzeni całkowicie otaczającej odbiorcę obrazem i dźwiękiem. Tego rodzaju wizualizacje są wykorzystywane zarówno w profesjonalnych szkoleniach, jak i w branży rozrywkowej.

Dzięki ultrakrótkiemu współczynnikowi rzutu obiektyw pozwala na tworzenie nowej generacji wizualizacji typu ICUBE, zajmujących 40 proc. mniej miejsca, przy zachowaniu wysokiej rozdzielczości, jasności i wielkości obrazu – komentuje Mats Johansson, CEO w EON Reality. – Mniejsza odległość projekcji eliminuje problem ograniczonej przestrzeni, pozwalając przy tym obniżyć koszty operacyjne. Dodatkowo technologia 3-chip DLP zapewnia wyższą jakość obrazów 3D w systemie EON ICUBE – dodaje Mats Johansson.

- Nasz nowy obiektyw o ultrakrótkiej ogniskowej umożliwia zagospodarowanie niewykorzystanej dotąd przestrzeni oraz redukuje koszty dzięki mniejszym wymaganiom sprzętowym. Równocześnie ET-D75LE90 gwarantuje wysokiej jakości projekcję obrazów, które przykują uwagę widzów - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

Obiektyw ET-D75LE90 jest dostępny w sprzedaży u Autoryzowanych Dystrybutorów Panasonic w sugerowanej cenie 84 000 złotych netto.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764