logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Obiektyw portretowy Nikkor Z 85MM F/1.8 S

  PR 31.07.2019, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka

Nikon wprowadza do rodziny optyki Nikon Z jasny standardowy obiektyw portretowy. NIKKOR Z 85mm f/1.8 S to pełnoklatkowy obiektyw do aparatów bezlusterkowych z szybkim autofokusem, zapewniający niesamowitą szczegółowość w całym kadrze. Pozwala on fotografom na przedstawianie obiektów z niesamowitą wyrazistością zarówno na zdjęciach, jak i na filmach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obiektyw-portretowy-nikkor-z-85mm-f-1.8-s,383421,artykul.html

Od klasycznych ujęć portretowych po portrety kontekstowe, od kameralnego otoczenia po ogromne imprezy. Dzięki zaawansowanym parametrom optycznym obiektyw NIKKOR Z 85mm f/1.8 S zapewnia niesamowite rezultaty w każdym miejscu. Ostrość w całym kadrze jest niezrównana — nawet w przypadku fotografowania przy maksymalnym otworze przysłony f/1.8. Tło jest pięknie i naturalnie rozmyte, a flara obiektywu jest skutecznie niwelowana nawet przy fotografowaniu pod światło.

Autofokus działa szybko, a nowa funkcja detekcji oka w aparatach Nikon Z pozwala ustawić ostrość na oku fotografowanej osoby, zarówno gdy jest sama, jak również, gdy znajduje się w tłumie. Natomiast amatorzy filmowania mogą skorzystać z ogniskowej 85 mm, aby wyodrębnić obiekty i kręcić materiały wideo z niesamowitą głębią ostrości.

Dirk Jasper, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział: „NIKKOR Z 85mm f/1.8 S to obiektyw niezwykle wszechstronny. Dzięki szybkiemu wielosilnikowemu AF i dużemu maksymalnemu otworowi względnemu użytkownicy nie muszą martwić się trudnym światłem ani nieoczekiwanymi sytuacjami. Niezależnie od tego, czy fotografujesz na imprezie, w studiu czy na otwartej przestrzeni, możesz swobodnie robić żywe portrety, o których można powiedzieć wiele, ale na pewno nie to, że są zwyczajne”.

Podsumowanie najważniejszych funkcji

NIKKOR Z: dzięki dużej średnicy mocowania Z firmy Nikon obiektyw ten umożliwia rejestrowanie jasnych zdjęć nie obarczonych winietowaniem.

Seria S: nowy wymiar jakości układu optycznego. Przeciwodblaskowa powłoka nanokrystaliczna. Płynnie pracujący, bezgłośny wielosilnikowy AF.

Doskonała ostrość: wyjątkowe efekty w całym kadrze. Minimalna odległość zdjęciowa to tylko 0,80 m.
Wytrzymała konstrukcja: każda ruchoma część tubusu obiektywu jest uszczelniona w celu ochrony przed kurzem i kropelkami wody.

Znakomity do filmowania: bezgłośna regulacja przysłony i prawie bezgłośny mechanizm AF. Efekt „oddychania” obiektywu został praktycznie wyeliminowany.

Konfigurowalny pierścień sterujący: może służyć do ręcznego ustawiania ostrości (domyślnie), sterowania przysłoną lub kompensacji ekspozycji.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764