logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Obiektyw Voigtländer Nokton 21 mm f/1,4 Aspherical E-Mount w ofercie Foxfoto

  PR 17.05.2019, przeczytano 441 razy
ilustracjastrzałka

NOKTON 21 mm f/1,4 Aspherical do Sony E to szerokokątny, niezwykle jasny obiektyw manualny, zoptymalizowany do współpracy z aparatami wyposażonymi w nowoczesne matryce cyfrowe o dużych rozdzielczościach. Minimalna przysłona f/1,4 umożliwia rozmycie tła pomimo krótkiej ogniskowej obiektywu. Nokton 21 mm oferuje kąt widzenia równy 90,8° oraz minimalną odległość ostrzenia wynoszącą 25 cm. Konstrukcja optyczna obiektywu skorygowana została według współczesnych standardów, zapewniając najwyższą jakość obrazowania. Użycie elementów asferycznych umożliwiło uzyskanie niewielkich wymiarów obiektywu, przy zachowaniu dużego otworu względnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obiektyw-voigtl%C3%A4nder-nokton-21-mm-f-1%2C4-aspherical-e-mount-w-ofercie-foxfoto,382484,artykul.html

Obiektyw zapewnia wsparcie dla 5-osiowej stabilizacji obrazu w aparatach Sony E, systemu potwierdzenia ostrości, a także przekazuje do korpusu dane EXIF. Miłośników filmowania ucieszy możliwość przełączania rodzaju pracy pierścienia przysłony pomiędzy trybem płynnym i skokowym.

Główne atuty:

  • pokrycie obrazem matrycy aparatu pełnoklatkowgo
  • skorygowany, zapewniający najwyższą jakość obrazu układ optyczny wykorzystujący elementy asferyczne
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • płynna lub skokowa regulacja otworu przysłony
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • minimalna odległość ostrzenia wynosząca zaledwie 25 cm
  • dwunastolistkowa przysłona zapewniająca przepiękne rozmycia nieostrości

Podstawowe parametry:

  • Mocowanie: Sony E
  • Ogniskowa: 21 mm
  • Przysłona minimalna: f/1,4
  • Przysłona maksymalna: f/16
  • Konstrukcja: 13 elementów w 11 grupach
  • Kąt widzenia: 90,8o
  • Liczba listków przysłony: 12
  • Minimalna odległość ostrzenia: 0,25 m
  • Wymiary (średnica x długość): 70,5 mm x 79,5 mm
  • Średnica filtra: 62 mm
  • Waga: 560 g
  • Regulacja przysłony: manualna ze skokiem 1/3 EV lub płynna
  • Wbudowany układ elektroniczny zapewnia wsparcie dla systemu
  • 5-osiowej stabilizacji obrazu, systemu potwierdzenia ostrości oraz umożliwia przekazywanie danych EXIF z obiektywu.
  • Załączone akcesoria: osłona przeciwsłoneczna, dekielki na przód oraz tył obiektywu.

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764