logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto

  PR 19.06.2019, przeczytano 229 razy
ilustracjastrzałka

Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obiektyw-voigtlander-nokton-vintage-line-75-mm-f1.5-aspherical-vm-w-ofercie-foxfoto,382956,artykul.html

Linia obiektywów Vintage Line do aparatów dalmierzowych nawiązuje designem do klasycznych konstrukcji z minionych epok. Optycznie natomiast wykorzystuje cały dorobek techniki, zapewniając jakościowe obrazowanie dostosowane do wymagań współczesnych aparatów.

W linii Vintage znajduje się obecnie 5 obiektywów o ogniskowych w przedziale od 21 mm do 50 mm. Wszystkie „klasyki” zostały ciepło przyjęte przez użytkowników na całym świecie. Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical stanowi rozszerzenie linii o krótki teleobiektyw.

Konstrukcja optyczna nowego Noktona składa się z 7 elementów rozmieszczonych w 6 grupach. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1,5 pozwala uzyskać płytką głębię ostrości. 12-listkowa przysłona w połączeniu z dużą jasnością oraz długą ogniskową zapewnia przepiękne rozmycia tła. Soczewka asferyczna gwarantuje idealną ostrość nawet podczas fotografowania na pełnym otworze.

Tubus obiektywu mierzy zaledwie 63,3 mm (mierzone od bagnetu do przedniego elementu), dzięki czemu nie zasłania dalmierza aparatu. Karbowane pierścienie nastawcze zapewniają pewny chwyt i precyzję ustawień.

Obiektyw z mocowaniem VM zaprojektowany został do współpracy z cyfrowymi oraz analogowymi aparatami dalmierzowymi. Przy użyciu odpowiedniego adaptera z powodzeniem można stosować go na aparatach bezlusterkowych.

Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM dostępny będzie w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej oraz srebrnej. W każdym opakowaniu wraz z obiektywem znajdzie się także osłona przeciwsłoneczna w pasującym kolorze.

ilustracjastrzałka

Główne atuty:

  • klasyczna konstrukcja nawiązująca do lat 50. ubiegłego wieku
  • element asferyczny dla najlepszej jakości obrazowania
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • dwunastolistkowa przysłona zapewniająca przepiękne rozmycia nieostrości
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych
  • pokrycie obrazem matrycy aparatu pełnoklatkowgo
  • wbudowany system umożliwiający ostrzenie na aparatach dalmierzowych z mocowaniem Leica M

Specyfikacja:

  • Mocowanie: Leica M
  • Ogniskowa: 75 mm
  • Przysłona minimalna: f/1,5
  • Przysłona maksymalna: f/16
  • Konstrukcja: 7 elementów w 6 grupach
  • Kąt widzenia: 32,6o
  • Liczba listków przysłony: 12
  • Minimalna odległość ostrzenia: 0,7 m
  • Wymiary (średnica x długość): 62,8 mm x 63,3 mm
  • Średnica filtra: 58 mm
  • Waga: 350 g
  • Załączone akcesoria: osłona przeciwsłoneczna, dekielki na przód oraz tył obiektywu.

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764