logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto

  PR 19.06.2019, przeczytano 708 razy
ilustracjastrzałka

Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obiektyw-voigtlander-nokton-vintage-line-75-mm-f1.5-aspherical-vm-w-ofercie-foxfoto,382956,artykul.html

Linia obiektywów Vintage Line do aparatów dalmierzowych nawiązuje designem do klasycznych konstrukcji z minionych epok. Optycznie natomiast wykorzystuje cały dorobek techniki, zapewniając jakościowe obrazowanie dostosowane do wymagań współczesnych aparatów.

W linii Vintage znajduje się obecnie 5 obiektywów o ogniskowych w przedziale od 21 mm do 50 mm. Wszystkie „klasyki” zostały ciepło przyjęte przez użytkowników na całym świecie. Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical stanowi rozszerzenie linii o krótki teleobiektyw.

Konstrukcja optyczna nowego Noktona składa się z 7 elementów rozmieszczonych w 6 grupach. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1,5 pozwala uzyskać płytką głębię ostrości. 12-listkowa przysłona w połączeniu z dużą jasnością oraz długą ogniskową zapewnia przepiękne rozmycia tła. Soczewka asferyczna gwarantuje idealną ostrość nawet podczas fotografowania na pełnym otworze.

Tubus obiektywu mierzy zaledwie 63,3 mm (mierzone od bagnetu do przedniego elementu), dzięki czemu nie zasłania dalmierza aparatu. Karbowane pierścienie nastawcze zapewniają pewny chwyt i precyzję ustawień.

Obiektyw z mocowaniem VM zaprojektowany został do współpracy z cyfrowymi oraz analogowymi aparatami dalmierzowymi. Przy użyciu odpowiedniego adaptera z powodzeniem można stosować go na aparatach bezlusterkowych.

Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM dostępny będzie w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej oraz srebrnej. W każdym opakowaniu wraz z obiektywem znajdzie się także osłona przeciwsłoneczna w pasującym kolorze.

ilustracjastrzałka

Główne atuty:

  • klasyczna konstrukcja nawiązująca do lat 50. ubiegłego wieku
  • element asferyczny dla najlepszej jakości obrazowania
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • dwunastolistkowa przysłona zapewniająca przepiękne rozmycia nieostrości
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych
  • pokrycie obrazem matrycy aparatu pełnoklatkowgo
  • wbudowany system umożliwiający ostrzenie na aparatach dalmierzowych z mocowaniem Leica M

Specyfikacja:

  • Mocowanie: Leica M
  • Ogniskowa: 75 mm
  • Przysłona minimalna: f/1,5
  • Przysłona maksymalna: f/16
  • Konstrukcja: 7 elementów w 6 grupach
  • Kąt widzenia: 32,6o
  • Liczba listków przysłony: 12
  • Minimalna odległość ostrzenia: 0,7 m
  • Wymiary (średnica x długość): 62,8 mm x 63,3 mm
  • Średnica filtra: 58 mm
  • Waga: 350 g
  • Załączone akcesoria: osłona przeciwsłoneczna, dekielki na przód oraz tył obiektywu.

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764