logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M

  PR 16.04.2021, przeczytano 378 razy
ilustracjastrzałka

Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obiektyw-voigtlander-ultron-i-i-ii-28-mm-f-2%2C0-do-leica-m,391086,artykul.html

Ultron 28 mm f/2,0 to kolejny kultowy obiektyw marki Voigtlander, który doczekał się aktualizacji układu optycznego. Konstrukcja optyczna nowej wersji obiektywu składa się z 10 elementów rozmieszczonych w 7 grupach. Obiektyw jest mniejszy, lżejszy oraz pozwala na uzyskanie zdjęć o znacznie wyższej rozdzielczości niż jego poprzednik.

Klasyczne odwzorowanie obrazu, z którego słyną konstrukcje Voigtlandera dopełnia historyczny wygląd nowej wersji, a raczej nowych wersji obiektywu. Producent zdecydował się bowiem na dwie w pełni metalowe wersje tubusu:

Voigtlander Ultron I 28 mm f/2,0 do Leica M - nawiązuje wyglądem do lat 50-tych dwudziestego wieku. Czarny tubus z chromowanymi elementami wyposażony został w dokręcany popychacz ułatwiający ostrzenie. Voigtlander Ultron II 28 mm f/2,0 do Leica M - to ukłon w stronę lat 70-tych ubiegłego wieku. Do wyboru otrzymujemy dwie wersje kolorystyczne czarną oraz srebrną. W tej wersji popychacz przysłony ma bardziej ergonomiczny kształt.

Wersja VM obiektywu wyposażona w mocowanie Leica M zoptymalizowana została oczywiście do współpracy z aparatami dalmierzowymi, ale dzięki użyciu odpowiedniego adaptera z obiektywu korzystać mogą wszyscy użytkownicy aparatów bezlusterkowych Canon R, Fujifilm X, Nikon Z, Sony E czy MFT.

ilustracjastrzałka

Główne atuty

  • zapewniający najwyższą jakość obrazu oraz niespotykaną plastykę układ optyczny
  • design przywodzący na myśl lata 50-te lub 70-te ubiegłego wieku
  • kompaktowe wymiary
  • nowy, lepiej wyprofilowany popychacz pierścienia ostrości
  • pokrycie obrazem matrycy aparatu pełnoklatkowego
  • minimalna odległość ostrzenia wynosząca zaledwie 50 cm
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • mocowanie systemu Leica M (VM)

Źródło: FOXFOTO

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rekordowa edycja Festiwalu Marketingu za nami
Blisko 5100 zwiedzających i 220 wystawców (a łącznie ponad 300 licząc z targami Packaging Innovations), 2 dni marketingowych inspiracji oraz kilkaset oddanych głosów w konkursach branżowych. Tak w liczbach można podsumować zakończony właśnie Festiwal Marketingu.
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Remaextra 2021 w podsumowaniu
17 września zakończyły się pierwsze w tym roku targi branży reklamy i druku, RemaExtra - zebrały blisko 6000 gości z 35 krajów. Jako organizator jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani z ilości zwiedzających oraz z tego jak wiele zagranicznych gości przyjechało na nasze wydarzenie! Zwiedzający mieli okazję sprawdzić zmiany w branży reklamy i druku a także odnowić...
Eobuwie.pl oraz MODIVO powierzyły agencji The Media Insight przygotowanie kolejnych kampanii sezonowych. Współpraca dotyczy siedmiu rynków europejskich. Agencja odpowiada za media offline 360 stopni.
Httpool organizuje Goglobal z udziałem światowych marketerów
GoGlobal, jednodniowe wirtualne wydarzenie, na które złożą się szybkie sesje dotyczące strategii marketingowych, odbędzie się po raz pierwszy 29 września 2021 r. o godzinie 12:00 czasu polskiego. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i mogą wziąć w nim udział uczestnicy z Polski.
Alior Bank stawia na Brandwise w obszarze digital
Alior Bank rozpoczyna współpracę z Brandwise – spółką należącą do AdWise Group. Agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną w obszarze digital. Współpraca ma charakter długofalowy – kontrakt został podpisany na 3 lata.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764