logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M

  PR 16.04.2021, przeczytano 266 razy
ilustracjastrzałka

Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obiektyw-voigtlander-ultron-i-i-ii-28-mm-f-2%2C0-do-leica-m,391086,artykul.html

Ultron 28 mm f/2,0 to kolejny kultowy obiektyw marki Voigtlander, który doczekał się aktualizacji układu optycznego. Konstrukcja optyczna nowej wersji obiektywu składa się z 10 elementów rozmieszczonych w 7 grupach. Obiektyw jest mniejszy, lżejszy oraz pozwala na uzyskanie zdjęć o znacznie wyższej rozdzielczości niż jego poprzednik.

Klasyczne odwzorowanie obrazu, z którego słyną konstrukcje Voigtlandera dopełnia historyczny wygląd nowej wersji, a raczej nowych wersji obiektywu. Producent zdecydował się bowiem na dwie w pełni metalowe wersje tubusu:

Voigtlander Ultron I 28 mm f/2,0 do Leica M - nawiązuje wyglądem do lat 50-tych dwudziestego wieku. Czarny tubus z chromowanymi elementami wyposażony został w dokręcany popychacz ułatwiający ostrzenie. Voigtlander Ultron II 28 mm f/2,0 do Leica M - to ukłon w stronę lat 70-tych ubiegłego wieku. Do wyboru otrzymujemy dwie wersje kolorystyczne czarną oraz srebrną. W tej wersji popychacz przysłony ma bardziej ergonomiczny kształt.

Wersja VM obiektywu wyposażona w mocowanie Leica M zoptymalizowana została oczywiście do współpracy z aparatami dalmierzowymi, ale dzięki użyciu odpowiedniego adaptera z obiektywu korzystać mogą wszyscy użytkownicy aparatów bezlusterkowych Canon R, Fujifilm X, Nikon Z, Sony E czy MFT.

ilustracjastrzałka

Główne atuty

  • zapewniający najwyższą jakość obrazu oraz niespotykaną plastykę układ optyczny
  • design przywodzący na myśl lata 50-te lub 70-te ubiegłego wieku
  • kompaktowe wymiary
  • nowy, lepiej wyprofilowany popychacz pierścienia ostrości
  • pokrycie obrazem matrycy aparatu pełnoklatkowego
  • minimalna odległość ostrzenia wynosząca zaledwie 50 cm
  • zaprojektowany do współpracy z nowoczesnymi matrycami aparatów cyfrowych
  • ręczne ustawianie ostrości dla jeszcze większej precyzji
  • niezwykle solidna, całkowicie metalowa budowa
  • mocowanie systemu Leica M (VM)

Źródło: FOXFOTO

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764