logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Obrady kapituły konkursu Art of Packaging

  PR 21.03.2010, przeczytano 1324 razy
ilustracjastrzałka

4 marca 2010 r., w sali konferencyjnej World Trade Center na terenie Międzynarodowych Targów Poznań¬skich odbyły się obrady kapituły Jury Konkursu na najlepsze opakowanie roku - ART OF PACKAGING 2009 – Perła wśród Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obrady-kapituly-konkursu-art-of-packaging,10402,artykul.html

Do kapituły Jury Konkursu zaproszone zostały osobistości ze świata sztuki, biznesu i nauki. Projekty opakowań w obu edycjach Konkursu – Professional oraz Debiuty - oceniało osiemnastoosobowe gremium! Obrady miały dynamiczny charakter. Po szczegółowym zapoznaniu się z zakwalifikowanymi do konkursu blisko 200 opakowaniami, każdy z jurorów nominował maksymalnie 15 prac, po czym, w zależności od przebiegu dyskusji i obrad, przyznano Nominacje, zarówno w kategoriach dedykowanych, jak i do miana Perły wśród opakowań; a następ¬nie wyłoniono zwycięzców.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas Gali Finałowej, która odbędzie się 22 marca br. w Teatrze Polskim w Poznaniu.

Nowa edycja – nowe reguły
W tegorocznej, czwartej edycji konkursu głównym tematem, zarówno w części Debiuty, jak i w części Professional jest wyłonienie najlepszego opakowania roku dla dowolnego produktu – zwycięzca został wybrany spośród Nominacji do miana Perły wśród Opakowań. Stworzono także kilka kategorii specjalnych – dedykowanych, gdzie zgłoszone w nich projekty oraz opakowania wzięły także niezależny udział w rywalizacji o tytuł najlepszego opakowania roku.

Źródło: European Media Group


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764