logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Obserwuj - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika

  PR 15.11.2019, przeczytano 791 razy
ilustracjastrzałka

Organizacja “Kwiat Kobiecości” już po raz piąty rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną “Diagnostyka Jajnika”. Jej start zaplanowano na 14 listopada 2019 r. Tegoroczna edycja, pod hasłem: „#OBSERWUJ - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika!”, ma na celu zachęcenie kobiet do uważnej obserwacji swojego ciała i zmian w nim zachodzących. Akcję aktywnie wspiera Amica  – producent dużego i małego sprzętu AGD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obserwuj---i-nie-daj-sie-zaskoczyc-rakowi-jajnika,384735,artykul.html

Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości chce zwrócić uwagę na rolę, jaką w profilaktyce nowotworu jajnika pełni stała obserwacja własnego ciała. Głównym celem tegorocznej odsłony akcji jest wzbudzenie w kobietach nawyku reagowania na sygnały, które daje organizm. Dzięki wsparciu finansowemu m.in. marki Amica możliwe będzie przeprowadzenie akcji specjalnych, w tym udostępnienie bezpłatnych badań dla kobiet w całej Polsce oraz szeroka promocja kampanii w mediach.

– Na raka jajnika co roku w Polsce zapada ok. 3500 kobiet. Jest to bardzo niebezpieczny przeciwnik, gdyż  u około 70% chorych nowotwór jest rozpoznawany w zaawansowanym stadium, czyli na etapie pojawienia się przerzutów do miejsc oddalonych od jajnika. Zazwyczaj są to narządy zlokalizowane w jamie brzusznej  i dlatego część objawów może sugerować schorzenie przewodu pokarmowego – mówi prof. Mariusz Bidziński, ginekolog, onkolog oraz ekspert kampanii „Diagnostyka Jajnika”.

W czasie trwania kampanii wybrane placówki medyczne będą umożliwiały wykonanie darmowych badań – USG przezpochwowych. Do tej pory do akcji włączyły się: Szpital Powiatowy  w Chrzanowie, Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SPZOZ w Warszawie, Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, Gabinety Lekarskie Łucka w Warszawie, Centrum Medyczne MEDICONCEPT we Wrocławiu, Poliklinika evi-MED nr 3 w Gdyni, Pro Creative Poradnia Lekarska, Ginekologia i Położnictwo – dr Bartłomiej Golański z Krakowa, Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej w Warszawie, Scanmed, NZOZ Przychodnia Lekarska SANUS z Zabrza.

W ramach kampanii Organizacja Kwiat Kobiecości powołała Radę Ekspertów, która obejmuje całość kampanijnych działań opieką merytoryczną oraz wystąpiła podczas konferencji prasowej 14 listopada 2019 r. w siedzibie Polskiej Agencji Prasowej.

W kampanię zaangażowani są również ambasadorzy z poprzednich edycji akcji: Anna Dereszowska, Anna Korcz z córką Anną, Krystian i Maria Wieczorek oraz Magda Gessler.

Patronatem merytoryczny objęły kampanię: agencja badawcza IQS, Polskie Towarzystwo Ginekologów  i Położników oraz Polska Unia Onkologii.

Kampania będzie trwała do 14 grudnia 2019 r.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764