logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Obsesja papieru – nagrodzenie zwycięzców

  PR 09.06.2003, przeczytano 1738 razy

W piątek 23 maja 2003 w warszawskim kinie Wisła odbył się wielki finał konkursu „Obsesja papieru” organizowanego przez firmę Cezex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obsesja-papieru--nagrodzenie-zwyciezcow,1676,artykul.html

Konkurs na najlepsze prace wykonane na papierach ozdobnych z oferty Cezeksu skierowany był do agencji reklamowych i działów kreatywnych drukarni. Wzięły w nim udział 63 firmy, które nadesłały w sumie 207 prac.

„Dzięki takim inicjatywom jak ta chcemy promować oryginalne pomysły i niestandardowe rozwiązania, przy wykonaniu których wykorzystano papier. Cieszy mnie fakt, iż wiele prac, które otrzymaliśmy zostało wykonanych na papierach ozdobnych, które od dawna mamy w ofercie. Oznacza to, że nasi Klienci są zadowoleni i mają zaufanie do jakości naszych produktów. Poszukują nowych możliwości wykorzystania ich indywidualnego charakteru i niepowtarzalnego wyglądu - powiedział Cezariusz Szlachcic, prezes firmy Cezex.

Nadesłane prace zostały ocenione przez Jury, w skład którego weszli: prof. Stanisław Wieczorek – profesor ASP w Warszawie na Wydziale Grafiki, przewodniczący Jury; Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny Magazynu Komunikacji Marketingowej Brief; Paweł Tyszkiewicz – dyrektor generalny Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce oraz dr Sławomir Magdzik, Iwona Trochimczuk i Robert Tomaszewski - przedstawiciele Cezeksu.
Jury wyłoniło zwycięzców w ośmiu kategoriach. Zwycięskie statuetki otrzymały:

w kategorii kalendarz - agencja reklamowa Studio 99 z Kielc
w kategorii Karta menu – agencja reklamowa MDA promotion ze Szczecina
w kategorii Karta okolicznościowa – agencja reklamowa Czarny Tulipan z Gdyni
w kategorii Katalog/Folder – agencja reklamowa Pomarańcza z Poznania
w kategorii Materiały firmowe – agencja reklamowa Studio 99 z Kielc
w kategorii Opakowanie/Pudełko – agencja reklamowa Navara z Krakowa
w kategorii Praca artystyczna – firma PEN Studio z Oświęcimia
w kategorii Zaproszenie - agencja reklamowa SG Partners z Gdańska

W związku z tym, iż na konkurs zgłoszono wiele ciekawych prac, Cezariusz Szlachcic, prezes firmy Cezex dodatkowo zdecydował o przyznaniu siedmiu wyróżnień. Wyróżnienia otrzymały: Ad Fabrika FCB z Warszawy, Arco Iris z Krakowa, Domino Siły Kreatywne z Gdańska, Dream z Kalisza, KF Studio z Warszawy, Małgorzata Urbańska i Studio Mirosław Rekowski z Gdyni.

Podczas Gali finałowej Prezes Cezariusz Szlachcic wręczył statuetki i dyplomy zwycięzcom oraz wyróżnionym, a następnie zaprosił wszystkich obecnych gości na premierowy pokaz filmu „Matrix. Reaktywacja” zakończony bankietem.

Źródło: Cezex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764