logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Gdańsk: Obsługa gdańskich mediów społecznościowych w latach 2021-2022

Oferta ważna do:18.03.2021 godz. 10:00
Odsłon: 220

Obsługa gdańskich mediów społecznościowych w latach 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583236184
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa gdańskich mediów społecznościowych w latach 2021-2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-307be27d-800c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003279/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 usługi public relation e-PR, prowadzenie stron Gdańska na FB i innych portalach społecznościowych dla mieszkańców i turystów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, - ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, - na adres skrzynki Urzędu Miejskiego w Gdańsku: /UMGDA/SkrytkaESP - lub poczty elektronicznej – marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP.271.9.2021).3. Osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami w sprawach proceduralnych jest: Marzena Szczepańska-Kaup - Biuro Zamówień Publicznych, tel. (58) 32-36-184, e- mail: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl.4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 4 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, musi być zgody z wymogami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.9. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisano w Rozdziale 16 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa gdańskich mediów społecznościowych w okresie 2021 - 2022 r. w zakresie oficjalnych kanałów zarządzanych przez Miasto Gdańsk takich jak:Facebook: www.facebook.com/gdanskTwitter: www.twitter.com/gdansk Instagram: www.instagram.com/gdansk_official Spotify: www.open.spotify.com/user/gdansk_officialTik Tok: do założenia i prowadzenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79416000-3 - Usługi public relations
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert określono w Rozdziale 10 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość działań operacyjnych dotyczących obsługi gdańskich mediów społecznościowych w okresie 2021-2022 r
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje zawodowe osób biorących udział w zamówieniu
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1.1.1 posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w prowadzeniu działań dla klientów w mediach społecznościowych w:a) w obsłudze minimum trzech fanpage’y na kanale Facebook; każdy fanpage prowadzony przez okres przynajmniej 6 miesięcy z liczbą fanów powyżej 50 000, wykonany w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;b) w obsłudze minimum trzech klientów, każdy przez okres przynajmniej 6 miesięcy, uwzględniając jednoczesną komunikację na 3 różnych kanałach, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;c) w prowadzeniu przynajmniej jednego profilu administracji samorządowej przez okres przynajmniej 6 miesięcy z liczbą fanów powyżej 200 000, każdy profil prowadzony w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;d) w prowadzeniu przynajmniej jednego profilu marki niekomercyjnej o tematyce społecznej przez okres przynajmniej 6 miesięcy, każdy profil prowadzony w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;e) w prowadzeniu minimum 1 profilu na kanale Instagram z liczbą fanów minimum 75 000, każdy profil prowadzony w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;f) w prowadzeniu przynajmniej 1 profilu na kanale Twitter z liczą fanów minimum 10 000, każdy profil prowadzony w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;g) w prowadzeniu przynajmniej jednego profilu na kanale TikTok oraz doświadczenie w przygotowywaniu treści na tę platformę, każdy profil prowadzony w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;h) w doświadczeniu w prowadzeniu minimum 3 kampanii reklamowych w mediach społecznościowych z budżetem powyżej 30 000 zł netto każda kampania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.oraz2) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną przez Wykonawcę skierowane do realizacji zamówienia:a) w celu zapewnienia obsługi mediów społecznościowych miasta Gdańska dysponuje minimum 1 osobą, która posiada udokumentowany zakres wiedzy na temat historii i dziejów Gdańska; b) dysponuje minimum 1 osobą mającą doświadczenie w przygotowywaniu min. 10 grafik na potrzeby mediów społecznościowych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert;c) dysponuje minimum 1 osobą mającą doświadczenie w przygotowywaniu przynajmniej 3 produkcji filmowych na potrzeby mediów społecznościowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert;d) dysponuje minimum 1 osobą, posiadającą udokumentowaną wiedzą z zakresu planowania strategii komunikacji online i marketingu;e) dysponuje minimum 1osobą, posiadającą doświadczenie w zakresie przygotowywania i redakcji publikacji oraz treści promocyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert;;f) dysponuje minimum 1 osobą, mającą doświadczenie w zakresie moderacji profili społecznościowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert;g) dysponuje minimum 1 osobą, mającą doświadczenie w prowadzeniu optymalizacji i raportowaniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert;h) dysponuje minimum 1 osobą, która brała udział w minimum 3 szkoleniach związanych z tematyką mediów społecznościowych, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert;i) dysponuje minimum 2 osobami do administrowania mediami społecznościowymi miasta Gdańska, które mają minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie moderacji kryzysowej na profilach społecznościowych.Osoby wskazane w punktach:a) powinny posiadać zaświadczenie o ukończonym szkoleniu / kursie np. na przewodnika turystycznego miejskiego po Gdańsku lub inne kursy związane z tematyką Gdańska. Wykonawca, który wykaże, że osoba wymieniona w punkcie a) posiada ukończone studia podyplomowe np. z Gedanistyki, otrzyma dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale 10 Swz. d) powinny posiadać zaświadczenie o ukończonym szkoleniu / kursie z zakresu planowania strategii komunikacji online i marketingu;h) powinny posiadać zaświadczenie o ukończonym szkoleniu / kursie z zakresu administrowania/prowadzenia mediów społecznościowych.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia stosownych aktualnych kserokopii uprawnień osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.1. ppkt 1 lit. a-h SWZ, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów, określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskach tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do Siwz 2) Wykaz osób, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 1 pkt 1.1 ppkt 2 lit. a-i SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru - załącznik nr 2 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Syntetyczna strategia komunikacji na rok 2021-2022, stanowiąca załącznik nr 2 do oferty
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegóły składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w Rozdziałach: 2 i 3 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono w Rozdziale 16 SWZ - Projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-16


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obsluga-gdanskich-mediow-spolecznosciowych-w-latach-2021-2022%2C-gdansk,83289,ogloszenie.html

https://miniportal.uzp.gov.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764