logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

OBTK obsługuje międzynarodowy talent show

  PR 25.11.2020, przeczytano 735 razy

On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z VIRTUOSOS Holding Ltd. – producentem międzynarodowego talent show, który w Polsce będzie po raz pierwszy emitowany na antenie TVP Kultura i TVP HD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obtk-obsluguje-miedzynarodowy-talent-show,389318,artykul.html

Program VIRTUOSOS V4+ (polska nazwa Wirtuozi V4+) to międzynarodowy talent show, który do tej pory miał 5 edycji lokalnych, emitowanych na Węgrzech. Do 6 edycji konkursu zaproszone zostały 4 kraje z Grupy Wyszechradzkiej oraz Serbia, tym samym Wirtuozi V4+ będą emitowani przez 5 europejskich nadawców. W programie wezmą udział młodzi artyści, po 4 uczestników z każdego państwa. W jury zasiada m.in. Alicja Węgorzewska i Maestro Placido Domingo. Węgierski producent szacuje, że program dotrze do 70 mln widzów. Castingi do programu odbyły się latem.

Agencja OBTK odpowiada za komunikację Public Relations i Social Media (w tym działania reklamowe) oraz reprezentuje producenta w kontaktach z parterami w Polsce. Oferta agencji została wybrana w wyniku przetargu. Umowa podpisana jest do końca roku. Za koordynację projektu odpowiada Dorota Ciszek z zespołu PR.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764