logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Océ Colorado 1640 i DKS podczas Remadays Warsaw 2018

  PR 13.02.2018, przeczytano 1096 razy
ilustracjastrzałka

Firma DKS – dostawca w zakresie rozwiązań dla druku cyfrowego, introligatorni oraz oprogramowania dla poligrafii – po raz kolejny zaprezentowała swoją bogatą ofertę podczas targów RemaDays Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oc%C3%A9-colorado-1640-i-dks-podczas-remadays-warsaw-2018,35440,artykul.html

Hitem tej prezentacji okazała się drukarka Océ Colorado 1640 z technologią UVgel do tworzenia materiałów informacyjno-reklamowych i grafiki, która spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem odwiedzających tę imprezę. Na stoisku firmy DKS można było również zobaczyć kolorowy system produkcyjny AccurioPrint C2060 Konica Minolta, a także urządzenie imagePRESS C650 firmy Canon.

„Nurt Colorado porwał odwiedzających”

- Maszyna Océ Colorado 1640 z technologią UVgel okazała się przebojem naszej prezentacji. Nowoczesność, jaką oferuje to urządzenie nie tylko podoba się użytkownikom, ale również mocno „porywa” potencjalnych zainteresowanych, stąd stale rosnąca sprzedaż tych urządzeń na całym świecie - mówi Andrzej Ćwikliński, dyrektor sprzedaży systemów produkcyjnych w firmie DKS. – Już podczas trwania  targów wiele firm zadeklarowało chęć posiadania tego plotera, a z kilkoma podjęliśmy już dalsze rozmowy handlowe, co bardzo nas cieszy .

Océ Colorado 1640 z technologią UVgel (będącą procesem niskotemperaturowym, wykorzystującym utwardzanie lampami LED)  służy do tworzenia materiałów informacyjno-reklamowych i grafiki. Jest to 64-calowe urządzenie rolowe, które charakteryzuje się – jak podaje producent - wysoką wydajnością i jakością wydruków oraz uniwersalnością w kontekście różnych zastosowań (przy wykorzystaniu dużego zakresu mediów). Co istotne dla użytkownika – jest niedrogie w eksploatacji (m.in. dzięki zmniejszonemu zapotrzebowaniu na żel zastępujący atrament i energię) i łatwe w obsłudze.

- Stanowi więc odpowiedź na najistotniejsze potrzeby użytkowników, co jest dla nas – jako firmy od lat dostarczającej nowoczesne rozwiązania dla branży poligraficznej – szczególnie ważne. Zawsze staramy się oferować produkty, które w najwyższym stopniu podążają za potrzebami rynku i do takich należy właśnie drukarka Océ Colorado 1640 – kontynuuje Andrzej Ćwikliński.

System gwarantuje natychmiastowe schnięcie wydruków, co jest istotne w codziennej produkcji, gdyż znacząco skraca jej czas. Ponadto zapewnia bezpośredni dostęp do kilku roli podawania mediów (wykorzystano tu mechanizm szuflady przygotowany do dużych obciążeń; mieści ona dwa zwoje z materiałem, które mogą być jednorazowo załadowane do urządzenia). Przy przełączaniu pomiędzy różnymi mediami nowa rola jest automatycznie podawana przez system. Kolejną innowacją w urządzeniu jest ciągłe monitorowanie stanu dysz. Występujące pod nazwą PAINT rozwiązanie to unikalna, opatentowana technologia, która pomaga użytkownikom uniknąć jakościowych problemów spowodowanych przez zablokowanie dysz. Proces kontroli odbywa się tu automatycznie w każdym trybie wieloprzebiegowego druku, a operator nie musi go kontrolować. Takie rozwiązanie nie tylko ułatwia mu pracę, ale również kontroluje proces produkcji wpływając na jego jakość i wydajność. Co ciekawe – system gwarantuje też automatyczną konserwację, która eliminuje potrzebę poświęcania czasu przez operatora na codzienną konserwację urządzenia. Kolejnym istotnym czynnikiem wpływającym na jakość wydruku jest precyzja kroku przesuwu mediów, uzyskiwana dzięki specjalnej ramie konstrukcyjnej oraz zastosowaniu silników. Wprowadzono tu również system optyczny, monitorujący krok przesuwu. Technologia ta (tzw. Media Step) to – jak podaje producent – unikalne i opatentowane rozwiązanie. Na tle starszych technologii ważnym wyróżnikiem urządzenia Canon Colorado jest jego ograniczony negatywny wpływ na środowisko.

Drukarki małoformatowe – znane i sprawdzone rozwiązania

Na stoisku DKS prezentowane były także urządzenia drukujące Konica Minolta AccurioPrint  oraz Canon imagePRESS C650 – znane już polskim użytkownikom, ale wciąż cieszące się dużym zainteresowaniem zwiedzających targi RemaDays Warsaw. Pierwsza z maszyn to kolorowy system produkcyjny AccurioPrint C2060 z kontrolerem EFI Fiery (warto wspomnieć, że DKS - jako jedyna firma w Polsce - posiada status EFI Fiery Platinum Partner). Rozwiązanie jest dedykowane dla firm realizujących miesięcznie od 5 tys. do 50 tys. wydruków A3. Posiada dwa podajniki do materiałów banerowych (jeden dla mediów o szerokości maksymalnej 1200 mm, drugi do ciągłej produkcji w formacie do 750 mm), a także możliwość wyposażenia w podawanie podciśnieniowe, gwarantujące – jak zapewnia producent - pracę bez zacięć oraz zwiększające dokładność pasowania druku dwustronnego. Zawiera nowy zintegrowany system usuwania ładunków elektrostatycznych i realizuje pracę w trybie dwustronnym z zastosowaniem podłoży o gramaturze do 350g/m2. Oferuje zwiększoną dokładność pasowania w druku dwustronnym i posiada system autokalibracji, zapewniający stabilność kolorystyczną. Opcjonalnie maszyna jest wyposażona w moduł druku kopert ze zwiększoną wydajnością. Druga z maszyn - Canon imagepress C650 – zaprojektowana została z myślą o profesjonalnej produkcji w środowiskach wymagających zastosowania trudnych podłoży w tym także materiałów fakturowanych, sztywnych podłoży w formacie do 762 mm oraz kopert.  Urządzenie wyposażono w elastyczne opcje procesu druku oraz wysoką jego rozdzielczość, które zapewniają – jak podaje producent – bardzo wysoką jego jakość (wielokrotnie zresztą nagradzaną).

- Wszystkim naszym gościom dziękujemy za odwiedzenie naszego stoiska i zapraszamy do kontaktu z nami także po targach. Jesteśmy do Państwa dyspozycji w naszej siedzibie w Gdańsku oraz oddziałach firmy DKS w całej Polsce –
mówi Andrzej Ćwikliński.

Źródło: DKS

www.dks.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764