logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Océ Colorado 1650 złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl

  PR 20.09.2019, przeczytano 1070 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oc%C3%A9-colorado-1650-zlotym-medalista-targow-festiwaldruku.pl,384051,artykul.html

Urządzenie zostało docenione przez jury konkursowe za imponującą gamę zastosowań, której udostępnienie stało się możliwe za sprawą wykorzystania w urządzeniu dwóch dodatkowych – w stosunku do modelu Colorado 1640 – technologii. Pierwszą z nich stanowią atramenty Océ UVgel 460, które są jeszcze bardziej elastyczne i rozciągliwe, dzięki czemu zapewniają doskonałą stabilność obrazu i jego odporność na składanie, zwijanie czy zginanie medium, na którym zostały wydrukowane. Druga to Océ FLXfnish która sprawia, że bez skomplikowanych rekonfiguracji urządzenia i wymiany atramentów można drukować zarówno prace ze świetlistym połyskiem, jak i z matowym wykończeniem, w dodatku zupełnie niezależnie od rodzaju wykończenia medium. Atrybuty te wpływają na zwiększenie zakresu swobody artystycznej twórców oraz ułatwia i przyspiesza pracę drukarni.

Tegoroczny laureat Złotego Medalu targów FestiwalDruku.pl należy do rodziny wielokrotnie nagradzanych wielkoformatowych ploterów Océ Colorado, drukujących w formacie do 64". Wykorzystują one przełomową technologię UVgel, która sprawia, że każda kropla atramentu jest precyzyjnie nanoszona na medium i utwardzana światłem ultrafioletowym, dzięki czemu urządzenia produkują natychmiast gotowe, suche wydruki w wysokiej jakości. Są one wyjątkowo odporne zarówno na zarysowania, jak i czynniki atmosferyczne, a do tego nie wydzielają szkodliwych substancji, co sprawia, że świetnie nadają się do szerokiego spektrum zastosowań.

Automatyzacja pracy urządzeń tej serii jest na najwyższym poziomie, co pozwoliło do niezbędnego minimum ograniczyć liczbę rutynowych czynności, koniecznych do wykonania przez pracowników. Nad produkcją najwyższej jakości wydruków czuwa piezo-akustyczny system monitorowania dysz drukujących. Działania konserwacyjne są wykonywane przez same plotery  i trwa to zaledwie kilka minut. W efekcie na konserwację manualną, wykonywaną przez pracownika, trzeba przeznaczyć jedynie 10 minut w skali miesiąca, a operator urządzenia może skupić się na bardziej istotnych kwestiach.

- Czasy, w których skalę działalności i zyski drukarni dawało się dość dobrze oszacować, licząc metry kwadratowe, które zajmuje park maszynowy firmy, oraz liczbę zatrudnionych, dawno już przeszły do historii. W Canon dążymy do dostarczania urządzeń kompaktowych, za to o szerokim zakresie możliwości i dużej wydajność. Te ostatnie cechy decydują bowiem o tym, czy dostawca usług druku będzie w stanie sprostać zamówieniu i spełnić oczekiwania klienta, które ciągle się zwiększają. W myśl tej filozofii rozwijamy rodzinę Océ Colorado. Oba plotery z tej serii to wydawałoby się niepozorne urządzenia, jednak skala ich możliwości jest naprawdę imponująca, dzięki unikatowym technologiom Canon, wykorzystanym przy ich tworzeniu – komentuje Tomasz Miękus, Product Business Developer, Canon Polska.

ilustracjastrzałka

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764