logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Océ Arizona 360 GT i Océ Arizona 360 XT - wszechstronne i wydajne

   18.05.2011, przeczytano 7617 razy
ilustracjastrzałka

Plotery płaskie Océ Arizona 360 GT oraz Océ Arizona 360 XT zostały wzbogacone o szereg funkcji zwiększających wydajność produkcyjną oraz wszechstronność zastosowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oc%C3%A9-arizona-360-gt-i-oc%C3%A9-arizona-360-xt---wszechstronne-i-wydajne,12559,artykul.html

Océ Arizona 360 GT charakteryzuje się standardowymi rozmiarami stołu (1,25 metra na 2,5 metra), natomiast model Océ Arizona 360 XT dysponuje znacznie powiększonym stołem o rozmiarach 2,5 metra na 3,05 metra. Plotery oferują w trybie ''expres'' prędkość drukowania do 35 metrów kwadratowych na godzinę. Nowy tryb drukowania w wysokiej rozdzielczości - High Definition - zapewniać ma precyzyjne odwzorowanie obrazu, co pozwalać ma na oferowanie wyższych jakościowo usług drukowania technicznego i przemysłowego.

Oba modele ploterów z serii Arizona dysponują systemem utrwalającym UV firmy Océ zaprojektowanym aby zapewniać więcej energii UV do obsługi trudnych do utrwalania mediów przy redukcji emisji ciepła o 50%, co ułatwia drukowanie na materiałach wrażliwych na temperatury. Cechują się one także konstrukcją stołu, która pozwala realizować bezpośrednie zadrukowanie bardzo cienkich mediów, umieszczając je na płaskim stole plotera.

Plotery Océ Arizona 360 GT oraz Océ Arizona 360 XT wykorzystują atramenty utwardzane promieniami UV i możliwiają różnicowanie wielkości kropli (objętości 6, 12 i 18 pikolitrów do płynnych przejść tonalnych i ćwierćtonów, a także 24, 30, 36 lub 42 pikolitrów do apli), co pozwala na oszczędność tuszu - deklarowana wydajność to poniżej 8 ml atramentu na metr kwadratowy. Technologia Océ VariaDot wymagać ma stosowania jedynie czterech kolorów atramentu do uzyskiwania wysokiej jakości obrazu.

Océ Arizona 360 GT oraz Océ Arizona 360 XT mogą drukować na sztywnych mediach o grubości do 48 mm. Wykorzystują podciśnieniowy system nieruchomego utrzymywania mediów na płaskim stole, co zapewniać ma precyzyjne wyrównywanie obrazu także przy druku wieloprzebiegowym. Drukowanie może być realizowane do samych krawędzi arkusza, co oszczędza czas i koszty związane z końcową obróbką prac. Dwa niezależne systemy podciśnieniowe modelu Océ Arizona 360 XT sprawiają, że można go wykorzystywać do ciągłego drukowania także na sztywnych mediach o wymiarach do 125 x 250 cm - arkusze umieszcza się w dwóch różnych obszarach podciśnieniowego stołu. Gdy drukowany jest jeden arkusz, operator może wymienić ten gotowy, nie tracąc czasu pomiędzy wydrukami.

Dostępna dla obydwu modeli opcja podawania mediów z roli stwarza drukarniom możliwość drukowania na elastycznych mediach w tym na materiałach winylowych, samoprzylepnym winylu, banerach, papierze czy też na papierze z niebieskim podkładem. Dostępna jest także opcja białego atramentu, która umożliwia użytkownikom zadrukowywanie mediów lub przedmiotów innych niż białe, nadruk na transparentnych mediach, stosowanych w podświetlanych panelach, jak również na drukowanie z wykorzystaniem białego atramentu jako koloru specjalnego.

Źródło: Océ Poland
www.oce.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764