logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Océ Colorado 1650 złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl

  PR 20.09.2019, przeczytano 779 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oc%C3%A9-colorado-1650-zlotym-medalista-targow-festiwaldruku.pl,384051,artykul.html

Urządzenie zostało docenione przez jury konkursowe za imponującą gamę zastosowań, której udostępnienie stało się możliwe za sprawą wykorzystania w urządzeniu dwóch dodatkowych – w stosunku do modelu Colorado 1640 – technologii. Pierwszą z nich stanowią atramenty Océ UVgel 460, które są jeszcze bardziej elastyczne i rozciągliwe, dzięki czemu zapewniają doskonałą stabilność obrazu i jego odporność na składanie, zwijanie czy zginanie medium, na którym zostały wydrukowane. Druga to Océ FLXfnish która sprawia, że bez skomplikowanych rekonfiguracji urządzenia i wymiany atramentów można drukować zarówno prace ze świetlistym połyskiem, jak i z matowym wykończeniem, w dodatku zupełnie niezależnie od rodzaju wykończenia medium. Atrybuty te wpływają na zwiększenie zakresu swobody artystycznej twórców oraz ułatwia i przyspiesza pracę drukarni.

Tegoroczny laureat Złotego Medalu targów FestiwalDruku.pl należy do rodziny wielokrotnie nagradzanych wielkoformatowych ploterów Océ Colorado, drukujących w formacie do 64". Wykorzystują one przełomową technologię UVgel, która sprawia, że każda kropla atramentu jest precyzyjnie nanoszona na medium i utwardzana światłem ultrafioletowym, dzięki czemu urządzenia produkują natychmiast gotowe, suche wydruki w wysokiej jakości. Są one wyjątkowo odporne zarówno na zarysowania, jak i czynniki atmosferyczne, a do tego nie wydzielają szkodliwych substancji, co sprawia, że świetnie nadają się do szerokiego spektrum zastosowań.

Automatyzacja pracy urządzeń tej serii jest na najwyższym poziomie, co pozwoliło do niezbędnego minimum ograniczyć liczbę rutynowych czynności, koniecznych do wykonania przez pracowników. Nad produkcją najwyższej jakości wydruków czuwa piezo-akustyczny system monitorowania dysz drukujących. Działania konserwacyjne są wykonywane przez same plotery  i trwa to zaledwie kilka minut. W efekcie na konserwację manualną, wykonywaną przez pracownika, trzeba przeznaczyć jedynie 10 minut w skali miesiąca, a operator urządzenia może skupić się na bardziej istotnych kwestiach.

- Czasy, w których skalę działalności i zyski drukarni dawało się dość dobrze oszacować, licząc metry kwadratowe, które zajmuje park maszynowy firmy, oraz liczbę zatrudnionych, dawno już przeszły do historii. W Canon dążymy do dostarczania urządzeń kompaktowych, za to o szerokim zakresie możliwości i dużej wydajność. Te ostatnie cechy decydują bowiem o tym, czy dostawca usług druku będzie w stanie sprostać zamówieniu i spełnić oczekiwania klienta, które ciągle się zwiększają. W myśl tej filozofii rozwijamy rodzinę Océ Colorado. Oba plotery z tej serii to wydawałoby się niepozorne urządzenia, jednak skala ich możliwości jest naprawdę imponująca, dzięki unikatowym technologiom Canon, wykorzystanym przy ich tworzeniu – komentuje Tomasz Miękus, Product Business Developer, Canon Polska.

ilustracjastrzałka

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Clear Communication Group rozpoczęło współpracę z Grupą CCC. Agencja będzie odpowiadać m.in. za kontakty z mediami i bieżące działania public relations w ramach komunikacji korporacyjnej.
Limit na nieodpłatne przekazywanie upominków podniesiony
Branża upominków reklamowych ma powód do świętowania! 1. stycznia br. wreszcie zmieniły się przepisy na nieodpłatne przekazywanie upominków bez prowadzenia ewidencji, podnoszące limit z 10 zł na 20 zł. To przełomowy krok, który nadal co prawda jest niewystarczający, ale pierwszy raz od dawna ta arcyważna dla całej branży sprawa drgnęła z inicjatywy rządzących.
Kaufland Polska podjął współpracę z dwójką znanych osobowości telewizyjnych słynących z pasji do gotowania. Jakub Kuroń i Katarzyna Kępka co tydzień prezentują pomysły na smaczne dania dla całej rodziny. Ich przepisy można śledzić na instagramowym profilu Kaufland Polska.
Porsche Inter Auto Polska, jedyny polski przedstawiciel i właściciel salonów marek Lamborghini i Bentley, rozpoczęło stałą współpracę z Walk PR w zakresie kompleksowej obsługi public relations. Zespół agencyjny jest odpowiedzialny m.in. za komunikację zewnętrzną obu marek, media relations oraz doradztwo strategiczne. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie...
68,3% marketerów czerpię wiedzę z blogów branżowych - wynika z raportu „Jak marketerzy pozyskują wiedzę” przygotowanego przez More Bananas. Najbardziej wartościowe źródła wiedzy według ankietowanych to również: webinary, grupy dyskusyjne, portale internetowe i profile marek osobistych w social mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764