logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Océ Colorado 1650 złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl

  PR 20.09.2019, przeczytano 513 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oc%C3%A9-colorado-1650-zlotym-medalista-targow-festiwaldruku.pl,384051,artykul.html

Urządzenie zostało docenione przez jury konkursowe za imponującą gamę zastosowań, której udostępnienie stało się możliwe za sprawą wykorzystania w urządzeniu dwóch dodatkowych – w stosunku do modelu Colorado 1640 – technologii. Pierwszą z nich stanowią atramenty Océ UVgel 460, które są jeszcze bardziej elastyczne i rozciągliwe, dzięki czemu zapewniają doskonałą stabilność obrazu i jego odporność na składanie, zwijanie czy zginanie medium, na którym zostały wydrukowane. Druga to Océ FLXfnish która sprawia, że bez skomplikowanych rekonfiguracji urządzenia i wymiany atramentów można drukować zarówno prace ze świetlistym połyskiem, jak i z matowym wykończeniem, w dodatku zupełnie niezależnie od rodzaju wykończenia medium. Atrybuty te wpływają na zwiększenie zakresu swobody artystycznej twórców oraz ułatwia i przyspiesza pracę drukarni.

Tegoroczny laureat Złotego Medalu targów FestiwalDruku.pl należy do rodziny wielokrotnie nagradzanych wielkoformatowych ploterów Océ Colorado, drukujących w formacie do 64". Wykorzystują one przełomową technologię UVgel, która sprawia, że każda kropla atramentu jest precyzyjnie nanoszona na medium i utwardzana światłem ultrafioletowym, dzięki czemu urządzenia produkują natychmiast gotowe, suche wydruki w wysokiej jakości. Są one wyjątkowo odporne zarówno na zarysowania, jak i czynniki atmosferyczne, a do tego nie wydzielają szkodliwych substancji, co sprawia, że świetnie nadają się do szerokiego spektrum zastosowań.

Automatyzacja pracy urządzeń tej serii jest na najwyższym poziomie, co pozwoliło do niezbędnego minimum ograniczyć liczbę rutynowych czynności, koniecznych do wykonania przez pracowników. Nad produkcją najwyższej jakości wydruków czuwa piezo-akustyczny system monitorowania dysz drukujących. Działania konserwacyjne są wykonywane przez same plotery  i trwa to zaledwie kilka minut. W efekcie na konserwację manualną, wykonywaną przez pracownika, trzeba przeznaczyć jedynie 10 minut w skali miesiąca, a operator urządzenia może skupić się na bardziej istotnych kwestiach.

- Czasy, w których skalę działalności i zyski drukarni dawało się dość dobrze oszacować, licząc metry kwadratowe, które zajmuje park maszynowy firmy, oraz liczbę zatrudnionych, dawno już przeszły do historii. W Canon dążymy do dostarczania urządzeń kompaktowych, za to o szerokim zakresie możliwości i dużej wydajność. Te ostatnie cechy decydują bowiem o tym, czy dostawca usług druku będzie w stanie sprostać zamówieniu i spełnić oczekiwania klienta, które ciągle się zwiększają. W myśl tej filozofii rozwijamy rodzinę Océ Colorado. Oba plotery z tej serii to wydawałoby się niepozorne urządzenia, jednak skala ich możliwości jest naprawdę imponująca, dzięki unikatowym technologiom Canon, wykorzystanym przy ich tworzeniu – komentuje Tomasz Miękus, Product Business Developer, Canon Polska.

ilustracjastrzałka

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764