logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Océ Poland partnerem IDC Outsourcing Conference 2007

  PR 29.10.2007, przeczytano 2094 razy
ilustracjastrzałka

Już drugi rok z rzędu firma Océ Poland wystąpiła jako „Case Study Partner” warszawskiej edycji konferencji IDC Outsourcing Conference, skupiającej osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentami w dużych firmach korporacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oc%C3%A9-poland-partnerem-idc-outsourcing-conference-2007,6301,artykul.html

Swoją obecność zaznaczyła poprzez referat Przemysława Jabłońskiego nt. wdrożeń usług outsourcingowych u klientów z Polski i zagranicy, oraz firmowe stoisko, na którym zainteresowane osoby mogły uzyskać szczegółowe informacje o ofercie Océ Poland w zakresie outsourcingu.

Podobnie jak przed rokiem, najważniejszym elementem uczestnictwa firmy w IDC Outsourcing Conference był referat zawierający przykłady praktycznych wdrożeń usług z zakresu outsourcingu obsługi dokumentów, oferowanych przez Océ. Wygłosił go Przemysław Jabłoński, odpowiedzialny za usługi outsourcingowe w Océ Poland.

Pierwsza część referatu była odpowiedzią na pytanie jakie czynniki decydują o sukcesie projektów outsourcingu drukowania dokumentów. Kluczem do sukcesu w projektach outsourcingu obsługi dokumentów jest współpraca z dostawcą usług, który jest w stanie zapewnić wsparcie pełnego cyklu życia dokumentu w organizacji – mówił Przemysław Jabłoński. – Należy pamiętać, że obsługa i zarządzanie dokumentami zaczyna się już na etapie tworzenia merytorycznego dokumentu, jego obróbki graficznej i edytorskiej, poprzez wysyłkę korespondencji, skanowanie, drukowanie, kopiowanie, wprowadzanie do systemu workflow, przetwarzanie informacji, które niesie ze sobą dokument, archiwizowanie, indeksowanie i wyszukiwanie.

Dostawca usług, który jest w stanie objąć swoimi kompetencjami pełen cykl życia dokumentu gwarantuje sukces nawet jeśli konkretne wdrożenie nie obejmie wszystkich wspomnianych obszarów – podkreślał Przemysław Jabłoński. – Szerokie kompetencje pozwolą wtedy na właściwe podejście do budowy interfejsów dla rozwiązań funkcjonujących już w firmie.

Jako podsumowanie wystąpienia zaprezentowane zostały dwa wdrożenia przeprowadzone przez OBS w polskim oddziale Deloitte Advisory, będącym największą w naszym kraju firmą w zakresie doradztwa biznesowego, i Rabobank, holenderskim banku o ponad 100-letniej historii.

W pierwszej z nich firma Océ zajęła się kompleksową obsługą przepływu i zarządzania dokumentami, zapewniając m.in. pełną obsługę druku biurowego, instalację i serwisowanie urządzeń, utrzymywanie stanów magazynowych mediów i tonerów, wykonywanie prac w reprocentrum na zlecenie pracowników firmy, jak też obsługę wewnętrznej i zewnętrznej poczty. Czynniki, które zdecydowały o naszym sukcesie – mówił Przemysław Jabłoński – to przede wszystkim dokładnie zdefiniowany zakres usług, wysoka jakość sprzętu firmy Océ, konkurencyjna oferta urządzeń, kompleksowe podejście do klienta a także elastyczność i otwartość na jego oczekiwania.

W przypadku Rabobank projekt zrealizowany przez Océ stanowił część działań restrukturyzacyjnych podjętych przez holenderski bank, w ramach których zdecydowano m.in. o redukcji kosztów administrowania, centralizacji i outsourcingu usług pomocniczych. W ramach tych ostatnich firmie Océ powierzono całość działań związanych z usługami DTP, drukowania, zarządzania i dystrybucji poczty oraz archiwizacji danych. W czterech lokalizacjach banku firma Océ Business Serives stworzyła dwa centra drukowania zatrudniające 10 osób, dwa główne centra mailingowe i trzy mniejsze mailroomy zatrudniające w sumie 50 osób, zaś nad całością czuwają dwaj menedżerowie operacyjni. W rezultacie w Rabobanku zredukowano zatrudnienie, zmniejszono koszty związane z obsługą poczty o 25% w skali roku, wyeliminowano konieczność kupowania sprzętu drukującego, wreszcie – podwyższono jakość usług – pokreślił Przemysław Jabłoński.

IDC Outsourcing Conference, zorganizowana 11 października w warszawskim hotelu Marriott przez firmę IDC, stanowiła część europejskiego cyklu spotkań poświęconych zastosowaniu usług outsourcingu w dużych korporacjach. Wzięło w niej udział około 100 osób, reprezentujących różne segmenty rynkowe, m.in. bankowość, finanse i rynek farmaceutyczny.

Źródło: Océ Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764