logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Océ zmienia nazwę na Canon Production Printing

  PR 01.10.2019, przeczytano 540 razy

Canon Inc. i Océ Holding B.V. ogłosiły dziś oficjalną zmianę nazwy handlowej Océ (należącej do Canon Group) na Canon Production Printing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oc%C3%A9-zmienia-nazwe-na-canon-production-printing,384161,artykul.html

Po włączeniu do Canon Group w 2010 r., marka Océ rozwijała swoje produkty i rozwiązania dla branży poligraficznej pod dotychczasową nazwą. Zmieniając nazwę handlową z Océ na Canon Production Printing, Canon chce zintegrować wszystkie rozwiązania pod jedną wspólną marką, tworząc kompleksowe portfolio produktów i usług we wszystkich obszarach druku wielkoformatowego. Zmiana oficjalnie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2020 r.

Od momentu powstania w 1877 r. firma Océ wprowadziła na rynek wiele unikatowych technologii druku i kopiowania. Poprzez dalszą integrację z Canon Group, firma będzie nadal rozwijać swoje kluczowe technologie i zwiększać udział w rynku pod marką Canon Production Printing.

Océ projektuje i dostarcza profesjonalne rozwiązania druku oraz oprogramowanie do zarządzania procesem produkcji dla firm z obszaru druku komercyjnego. Szeroka oferta produktów obejmuje drukarki typu roll-to-roll i arkuszowe, jak również wielkoformatowe plotery do produkcji grafiki artystycznej i aplikacji CAE/GIS.

Podsumowanie: Océ

  1. Dotychczasowa nazwa handlowa

:

Océ

  1. Nowa nazwa handlowa

:

Canon Production Printing

  1. CEO

:

Minoru Asada (President and Chief Executive Officer)

  1. Siedziba

:

Venlo, Netherlands

  1. Rok założenia

:

October 1877

  1. Zakres produktów

:

Production printing hardware and software

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764