logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oceanic w kampanii marki AA precyzyjnie targetuje OOH w AMS

  PR 06.07.2022, przeczytano 966 razy
ilustracjastrzałka

Kampania marki AA „Jestem wrażliwa” wykorzystała jeden z najnowszych modeli zakupowych OOH w AMS – zakup produktowy, oparty o analizę danych w dedykowanej grupie celowej. Dogłębna analiza zaowocowała komplementarną kampanią wykorzystującą pełne możliwości reklamy Out-of-Home z automatycznym doborem punktów styku ze zdefiniowaną grupą celową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oceanic-w-kampanii-marki-aa-precyzyjnie-targetuje-ooh-w-ams,396500,artykul.html

Marka AA świętowała swoje 40-lecie korzystając z synergii kanałów OOH i Digital OOH na nośnikach AMS. Kampania kierowana do klientek marki wykorzystała pełnię możliwości reklamy Out-of-Home, łącząc kanały cyfrowe i analogowe. Można było ją zobaczyć zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miejscowościach. Punkty styku marki z grupą celową zostały automatycznie dobrane w systemie AMS.

Marka AA dodatkowo wzmocniła swój przekaz za pomocą największej na rynku oferty wystandaryzowanych nośników Digital Indoor o bazowym formacie 65”. Zlokalizowane w centrach handlowych skuteczne kanały komunikacyjne, inspirują, wzbudzają pozytywne skojarzenia, opowiadają historie marek oraz wpływają na wybory konsumenckie. Digital Indoor to ostatni punkt styku konsumenta z marką przed decyzją zakupową.

– Jesteśmy tam, gdzie nasze klientki - od 40 lat tworzymy produkty dedykowane ich potrzebom – mówi Maja Kołodziejczyk, Head of Communication z Oceanic. – Nasza najnowsza kampania jest nie tylko odświeżeniem komunikacji marki AA, ale również podziękowaniem za wspólne lata dbania o wrażliwą skórę. Postawiliśmy na synergię kanałów - klasycznego i cyfrowego outdooru, by z tym przekazem dotrzeć do kobiet, które na co dzień wybierają naszą markę – dodaje.

– Dzięki analizie danych jesteśmy w stanie szybko i skutecznie oferować klientom rozwiązania produktowe dedykowane poszczególnym grupom celowym – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Dodatkowo dzięki różnorodności precyzyjnie dopasowanych punktów styku, analogowych i cyfrowych, wzmacnialiśmy przekaz reklamowy marki, który czekał na konsumenta w czasie podejmowania decyzji zakupowych – dodaje.

Kampanię przygotowała agencja Spacecamp.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764