logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oceanic w kampanii marki AA precyzyjnie targetuje OOH w AMS

  PR 06.07.2022, przeczytano 418 razy
ilustracjastrzałka

Kampania marki AA „Jestem wrażliwa” wykorzystała jeden z najnowszych modeli zakupowych OOH w AMS – zakup produktowy, oparty o analizę danych w dedykowanej grupie celowej. Dogłębna analiza zaowocowała komplementarną kampanią wykorzystującą pełne możliwości reklamy Out-of-Home z automatycznym doborem punktów styku ze zdefiniowaną grupą celową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oceanic-w-kampanii-marki-aa-precyzyjnie-targetuje-ooh-w-ams,396500,artykul.html

Marka AA świętowała swoje 40-lecie korzystając z synergii kanałów OOH i Digital OOH na nośnikach AMS. Kampania kierowana do klientek marki wykorzystała pełnię możliwości reklamy Out-of-Home, łącząc kanały cyfrowe i analogowe. Można było ją zobaczyć zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miejscowościach. Punkty styku marki z grupą celową zostały automatycznie dobrane w systemie AMS.

Marka AA dodatkowo wzmocniła swój przekaz za pomocą największej na rynku oferty wystandaryzowanych nośników Digital Indoor o bazowym formacie 65”. Zlokalizowane w centrach handlowych skuteczne kanały komunikacyjne, inspirują, wzbudzają pozytywne skojarzenia, opowiadają historie marek oraz wpływają na wybory konsumenckie. Digital Indoor to ostatni punkt styku konsumenta z marką przed decyzją zakupową.

– Jesteśmy tam, gdzie nasze klientki - od 40 lat tworzymy produkty dedykowane ich potrzebom – mówi Maja Kołodziejczyk, Head of Communication z Oceanic. – Nasza najnowsza kampania jest nie tylko odświeżeniem komunikacji marki AA, ale również podziękowaniem za wspólne lata dbania o wrażliwą skórę. Postawiliśmy na synergię kanałów - klasycznego i cyfrowego outdooru, by z tym przekazem dotrzeć do kobiet, które na co dzień wybierają naszą markę – dodaje.

– Dzięki analizie danych jesteśmy w stanie szybko i skutecznie oferować klientom rozwiązania produktowe dedykowane poszczególnym grupom celowym – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Dodatkowo dzięki różnorodności precyzyjnie dopasowanych punktów styku, analogowych i cyfrowych, wzmacnialiśmy przekaz reklamowy marki, który czekał na konsumenta w czasie podejmowania decyzji zakupowych – dodaje.

Kampanię przygotowała agencja Spacecamp.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764