logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oceanic w kampanii marki AA precyzyjnie targetuje OOH w AMS

  PR 06.07.2022, przeczytano 963 razy
ilustracjastrzałka

Kampania marki AA „Jestem wrażliwa” wykorzystała jeden z najnowszych modeli zakupowych OOH w AMS – zakup produktowy, oparty o analizę danych w dedykowanej grupie celowej. Dogłębna analiza zaowocowała komplementarną kampanią wykorzystującą pełne możliwości reklamy Out-of-Home z automatycznym doborem punktów styku ze zdefiniowaną grupą celową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oceanic-w-kampanii-marki-aa-precyzyjnie-targetuje-ooh-w-ams,396500,artykul.html

Marka AA świętowała swoje 40-lecie korzystając z synergii kanałów OOH i Digital OOH na nośnikach AMS. Kampania kierowana do klientek marki wykorzystała pełnię możliwości reklamy Out-of-Home, łącząc kanały cyfrowe i analogowe. Można było ją zobaczyć zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miejscowościach. Punkty styku marki z grupą celową zostały automatycznie dobrane w systemie AMS.

Marka AA dodatkowo wzmocniła swój przekaz za pomocą największej na rynku oferty wystandaryzowanych nośników Digital Indoor o bazowym formacie 65”. Zlokalizowane w centrach handlowych skuteczne kanały komunikacyjne, inspirują, wzbudzają pozytywne skojarzenia, opowiadają historie marek oraz wpływają na wybory konsumenckie. Digital Indoor to ostatni punkt styku konsumenta z marką przed decyzją zakupową.

– Jesteśmy tam, gdzie nasze klientki - od 40 lat tworzymy produkty dedykowane ich potrzebom – mówi Maja Kołodziejczyk, Head of Communication z Oceanic. – Nasza najnowsza kampania jest nie tylko odświeżeniem komunikacji marki AA, ale również podziękowaniem za wspólne lata dbania o wrażliwą skórę. Postawiliśmy na synergię kanałów - klasycznego i cyfrowego outdooru, by z tym przekazem dotrzeć do kobiet, które na co dzień wybierają naszą markę – dodaje.

– Dzięki analizie danych jesteśmy w stanie szybko i skutecznie oferować klientom rozwiązania produktowe dedykowane poszczególnym grupom celowym – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Dodatkowo dzięki różnorodności precyzyjnie dopasowanych punktów styku, analogowych i cyfrowych, wzmacnialiśmy przekaz reklamowy marki, który czekał na konsumenta w czasie podejmowania decyzji zakupowych – dodaje.

Kampanię przygotowała agencja Spacecamp.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764