logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oceaniczna struktura Neptunusa podczas Balu Fundacji TVN

  PR 23.10.2017, przeczytano 511 razy
ilustracjastrzałka

Bal Fundacji TVN to coroczna gala charytatywna, podczas której przeprowadzana jest licytacja wartościowych przedmiotów. Cały dochód przeznaczony jest na leczenie i rehabilitacje podopiecznych Fundacji TVN.  W tym roku kwota jaka została zebrana zarówno z cegiełek jak i licytacji to 1 400 000 zł. Inspiracją do przygotowania scenografii oraz motywem przewodnim tegorocznego Balu był "New York, New York". W tym roku gala odbyła się pod nietypowymi konstrukcjami przypominającymi fale oceaniczne, które dostarczyła firma Neptunus, specjalizująca się w budowlach tymczasowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oceaniczna-struktura-neptunusa-podczas-balu-fundacji-tvn,34209,artykul.html

Gala co roku przyciąga mnóstwo znanych osób, dziennikarzy, artystów, sportowców oraz przedstawicieli świata biznesu. Celem tegorocznego wydarzenia było zebranie pieniędzy na renowację Kliniki Rehabilitacji Matki Polki w Łodzi. Ostatecznie udało się zebrać 1 400 000 złotych.

Motywem przewodnim balu było hasło „New York, New York”. Dwudziestu konstruktorów firmy Neptunus, wybudowało w przeciągu dwóch dni wymagającą zarówno czasu, jak i precyzji konstrukcję o nazwie Ocean. Kształt dachu struktury przypomina fale morskie. Jest to jedna z bardziej spektakularnych konstrukcji, co dało się zauważyć już w trakcie budowy – osoby mijające budynek zatrzymywały się, aby dokładniej mu się przyjrzeć. Oprócz konstrukcji Ocean, do eventu wykorzystano pięć hal Apollo. Suma zajętej powierzchni w ogrodach Arkad Kubickiego, przy Zamku Królewskim, wyniosła ponad 1900 m2. Ocean oraz inne konstrukcje Neptunusa są często wykorzystywane podczas dużych wydarzeń europejskich takich jak rozdanie nagród MTV, Igrzyska Olimpijskie czy Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej.

- Motywy przewodnie naszego wydarzenia zmieniają się każdego roku, dlatego zależy nam na unikalnym wystroju. Niespotykane architektonicznie struktury firmy Neptunus przyciągały wzrok wielu naszych gości i świetnie wpisywały się w charakter wydarzenia.
– mówi Konrad Jałowiec, Event Manager.

- Kompleksowe planowanie, precyzja i profesjonalizm w działaniu, a przede wszystkim indywidualne podejście do każdego klienta sprawia, że nasz stosunkowo młody dział sprzedaży we Wrocławiu prężnie się rozwija. Dzięki temu możemy współpracować przy realizacji tak ciekawych i prestiżowych eventach jak Bal Charytatywny Fundacji TVN „Nie jesteś Sam”. – mówi Marek Korytkowski manager polskiego oddziału firmy Neptunus.

Źródło: Neptunus

www.neptunus.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764