logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym

  PR 13.06.2024, przeczytano 409 razy
ilustracja

Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oclean-x-ultra-jako-hypergram%3A-hologramy-na-dworcu-centralnym,404630,artykul.html

Oclean w ramach współpracy z Disturbed Media Group UK przygotował dla konsumentów w Polsce doświadczenie HyperGram, w którym technologia przenika się z rzeczywistością. Hologramy, znane dotychczas głównie z produkcji filmowych science fiction, zagoszczą w dwóch prestiżowych warszawskich lokalizacjach. 5 i 8 czerwca hologram Oclean X Ultra odbiorcy zobaczyli na Dworcu Centralnym w Warszawie, a 17 i 18 czerwca będą mieli okazję zrobić to w centrum handlowym Westfield Arkadia.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Projektując doświadczenie HyperGram wraz z Disturbed Media Group UK chcieliśmy pokazać odbiorcom, jak technologia przenika do naszego życia na każdym kroku. To, co kiedyś mogliśmy oglądać z filmach, teraz staje się rzeczywistością – zaznacza Johnny Jiang, Oclean Chief Marketing Officer na rynkach europejskich. Forma reklamy odnosi się bezpośrednio do naszego najnowszego modelu szczoteczki Oclean X Ultra. Oclean X Ultra, tak jak hologramy, które zobaczyli odbiorcy w Warszawie, łączy w sobie prozaiczność codziennej czynności, takiej jak higiena jamy ustnej, wraz z zaawansowaniem technologicznym, bo wykorzystaliśmy w niej technologię AI, dzięki której szczoteczka staje się osobistym asystentem w trakcie całego procesu czyszczenia – dodaje.

Doświadczenie HyperGram. Pierwsze takie w Polsce

HyperGram wpisuje się w trendy doświadczania marki w trójwymiarowej rzeczywistości. Wykorzystuje najnowsze technologie hologramowe, takie jak monitory HyperVsn, które projektują obraz 3D, sprawiając wrażenie, że jest on zawieszony i lewituje w powietrzu. Pierwszy raz w Polsce konsumenci mogą doświadczyć HyperGram na żywo dzięki marce Oclean.

Jesteśmy bardzo dumni, że możemy pokazać polskim konsumentom zupełnie nowy format i zaprosić ich do udziału w wyjątkowym doświadczeniu. To wszystko zasługa naszych relacji z Partnerami z Oclean mówi Bailey Young, Co-Founder Distributed Media Group.

Disturbed Media Group UK znana jest ze współpracy z wiodącymi markami i osobami na świecie. Dotychczas tego typu technologii używano we współpracy z Pepciso, Disneyem czy Kilianem Mbappe i Paris Saint-Germain.

Źródło: Oclean

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764