logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oczyszczający powietrze mural Moliera2.com

  PR 24.05.2021, przeczytano 587 razy
ilustracjastrzałka

W maju br. zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera2.com w centrum Gdańska. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni ponad 130 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 5 dni. Co najważniejsze, zostało namalowane specjalną farbą, która oczyszcza powietrze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oczyszczajacy-powietrze-mural-moliera2.com,391609,artykul.html

Mural to niezwykle popularna forma sztuki, która zachwyca i sprawia, że przestrzeń miejska staje się ciekawa i inspirująca. Co najważniejsze, w obecnych czasach może odgrywać ważną rolę dla środowiska. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę firma Moliera2.com, która w maju br. zrealizowała wielkoformatowe malowidło w centrum Gdańska - zostało namalowane farbą oczyszczającą powietrze.  Jest to odpowiedź spółki na wszechobecne zmiany klimatyczne.

Oczyszczający powietrze mural Moliera2.com przedstawia modelkę w stroju kąpielowym Del Maar. Został zrealizowany w stolicy Pomorza przy ul. Chłopskiej 12.  Całkowita powierzchnia malowidła to ponad 130 m2, a lokalni artyści malowali je ręcznie przez 5 dni. 

Projekt został wykonany przez firmę Braughman Group Media, która dysponuje niemal 50 powierzchniami dostosowanymi pod murale.

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na spokojne przygotowanie się do Świąt
Trwa świąteczna kampania Dan Cake, w ramach której marka zachęca do tego, by nie poddawać się stresującej, świątecznej gonitwie i zamiast tego spędzać czas tak, jak się lubi.
Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do stworzenia opowieści, która podbije serca widzów jest oczywiście fabuła, czy jak mówią fachowcy storytelling. Napisanie scenariusza, dzięki któremu reklama pozostanie długo w naszej pamięci to dopiero połowa...
Remington: Bądź #Hairpositive
Siwe, cienkie, napuszone, rzadkie, z „łysymi” plackami - wszystkie włosy zasługują na akceptację, a te idealne po prostu nie istnieją. Startuje akcja „Bądź#Hairpostive z Remington”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy, m.in....
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody
Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.
Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764