logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oczyszczający powietrze mural Moliera2.com

  PR 24.05.2021, przeczytano 1414 razy
ilustracjastrzałka

W maju br. zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera2.com w centrum Gdańska. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni ponad 130 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 5 dni. Co najważniejsze, zostało namalowane specjalną farbą, która oczyszcza powietrze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oczyszczajacy-powietrze-mural-moliera2.com,391609,artykul.html

Mural to niezwykle popularna forma sztuki, która zachwyca i sprawia, że przestrzeń miejska staje się ciekawa i inspirująca. Co najważniejsze, w obecnych czasach może odgrywać ważną rolę dla środowiska. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę firma Moliera2.com, która w maju br. zrealizowała wielkoformatowe malowidło w centrum Gdańska - zostało namalowane farbą oczyszczającą powietrze.  Jest to odpowiedź spółki na wszechobecne zmiany klimatyczne.

Oczyszczający powietrze mural Moliera2.com przedstawia modelkę w stroju kąpielowym Del Maar. Został zrealizowany w stolicy Pomorza przy ul. Chłopskiej 12.  Całkowita powierzchnia malowidła to ponad 130 m2, a lokalni artyści malowali je ręcznie przez 5 dni. 

Projekt został wykonany przez firmę Braughman Group Media, która dysponuje niemal 50 powierzchniami dostosowanymi pod murale.

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764