logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oczyszczający powietrze mural Moliera2.com

  PR 24.05.2021, przeczytano 1156 razy
ilustracjastrzałka

W maju br. zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera2.com w centrum Gdańska. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni ponad 130 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 5 dni. Co najważniejsze, zostało namalowane specjalną farbą, która oczyszcza powietrze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oczyszczajacy-powietrze-mural-moliera2.com,391609,artykul.html

Mural to niezwykle popularna forma sztuki, która zachwyca i sprawia, że przestrzeń miejska staje się ciekawa i inspirująca. Co najważniejsze, w obecnych czasach może odgrywać ważną rolę dla środowiska. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę firma Moliera2.com, która w maju br. zrealizowała wielkoformatowe malowidło w centrum Gdańska - zostało namalowane farbą oczyszczającą powietrze.  Jest to odpowiedź spółki na wszechobecne zmiany klimatyczne.

Oczyszczający powietrze mural Moliera2.com przedstawia modelkę w stroju kąpielowym Del Maar. Został zrealizowany w stolicy Pomorza przy ul. Chłopskiej 12.  Całkowita powierzchnia malowidła to ponad 130 m2, a lokalni artyści malowali je ręcznie przez 5 dni. 

Projekt został wykonany przez firmę Braughman Group Media, która dysponuje niemal 50 powierzchniami dostosowanymi pod murale.

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764