logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Od 1 października Deloitte w Polsce wygasza logotypy w swoich 9 biurach

  PR 30.09.2022, przeczytano 294 razy

W związku z kryzysem energetycznym, 1 października firma doradcza Deloitte wyłączy podświetlenie swoich logotypów we wszystkich dziewięciu biurach w Polsce. Ponadto, po godz. 20.00 oświetlenie zostanie wyłączone na samych przestrzeniach biurowych. Zaoszczędzone w ten sposób środki zostaną przekazane organizacji pomagającej osobom najbardziej potrzebującym, dotkniętym ubóstwem energetycznym. Środki zostaną przeznaczone na opłacenie energii oraz ogrzewania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/od-1-pazdziernika-deloitte-w-polsce-wygasza-logotypy-w-swoich-9-biurach,397419,artykul.html

Deficyt energetyczny oraz rosnące ceny energii elektrycznej powodują, że coraz więcej przedsiębiorstw przygotowuje się do zimowych miesięcy i wdraża nowe, bardziej efektywne rozwiązania mające na celu oszczędność prądu. W ramach takich działań firma doradcza Deloitte od 1 października tego roku do 31 marca 2023 roku wyłączy oświetlenie swoich logotypów na budynkach wszystkich dziewięciu biur w Polsce. W godzinach wieczornych wygaszone będzie także światło na przestrzeniach biurowych. Jest to nie tylko odpowiedź na potrzebę oszczędzania energii, ale także jeden z wielu kroków realizujących długofalową strategię dekarbonizacji firmy.

- Zdecydowaliśmy się znacząco ograniczyć zapotrzebowanie na energię elektryczną, a pozyskane w ten sposób środki przeznaczyć na szczytny cel. Działania podjęte przez jeden podmiot nie przyniosą spektakularnego efektu, ale jeśli przyłączą się do nas inne firmy, wspólnie wywrzemy prawdziwie pozytywny wpływ – środowiskowy i społeczny. Gdyby swoje zużycie energii ograniczyło prawie 4 tys. firm w Polsce, które powinny się przygotowywać do raportowania zgodnie z wchodzącą wkrótce w życie dyrektywą UE o sprawozdawczości przedsiębiorstw w zakresie zrównoważonego rozwoju, dałoby to już istotną zmianę – mówi Tomasz Konik, prezes Deloitte Polska.

Fundusze, pozyskane dzięki akcji oszczędzania energii elektrycznej, Deloitte zamierza przeznaczyć dla Wspólnoty Chleb Życia prowadzonej przez siostrę Małgorzatę Chmielewską i wesprzeć potrzeby związane z energią i ogrzewaniem kilku prowadzonych przez tę organizację ośrodków pomocy.

Źródło: Deloitte Polska

www.deloitte.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764