logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Od 12 maja „Wiadomości” w nowej odsłonie

  PR 10.05.2019, przeczytano 317 razy
ilustracjastrzałka

W najbliższą niedzielę, 12 maja 2019 roku o godz. 19:30 „Wiadomości” rozpoczną nadawanie ze studia, wyposażonego w supernowoczesne technologie: wirtualne okno i rozszerzoną rzeczywistość. Program zyskał też nową oprawę muzyczną oraz graficzną, przygotowaną przez specjalistów z Platige Image.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/od-12-maja-_wiadomosci_-w-nowej-odslonie,382368,artykul.html

– Nowe studio „Wiadomości” jest jednym z najnowocześniejszych w Europie. Technologię Virtual Window, a także rozszerzoną rzeczywistość wprowadzamy do programu informacyjnego w tej skali jako pierwsi w Polsce – mówi Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. – Oba rozwiązania będą wykorzystywane w każdym wydaniu „Wiadomości”. Dzięki supernowoczesnym technologiom dziennikarze będą mieli szerokie możliwości prezentacji danych, a także interakcji z grafiką – informuje.

Na nową odsłonę programu składa się również całkowicie zmieniona scenografia i nowa czołówka. Oprawę wizualną programu przygotowali specjaliści z firmy Platige Image, na czele z nominowanym do Oscara Tomaszem Bagińskim. Czołówka „Wiadomości” to dynamiczna animacja, w której wykorzystano rozwiązania plastyczne, zgodne ze światowymi trendami designu programów informacyjnych.

– Nowe studio „Wiadomości” to nasz kolejny krok w kierunku odbudowy siły i prestiżu Telewizji Polskiej. W ostatnim czasie zdynamizowaliśmy sposób przedstawiania newsów, a także zwiększyliśmy częstotliwość łączeń na żywo z naszymi reporterami. Teraz do tego dodajemy supernowoczesne technologie – komentuje Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.

Pierwsze wydanie „Wiadomości” w nowej odsłonie już 12 maja o godz. 19:30 w TVP1

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764