logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Od 16 marca nowe odcinki programu Tomasza Lisa

  PR 23.03.2020, przeczytano 612 razy

Od dziś w każdy poniedziałek będzie można oglądać nowe odcinki programu „Tomasz Lis”. Program będzie dostępny na żywo o godz. 18. na Onet.pl, Newsweek.pl na Facebooku oraz Twitterze. Program Tomasza Lisa wzbogaci też ofertę subskrypcyjną – wszystkie nowe odcinki, po premierze w Onecie, będą dostępne dla abonentów Newsweek.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/od-16-marca-nowe-odcinki-programu-tomasza-lisa,386206,artykul.html

Formuła programu będzie dostosowywana do bieżącej sytuacji w kraju, a większość rozmów będzie się odbywać za pomocą łączeń wideo. Gośćmi pierwszego odcinka programu będą: Bartosz Arłukowicz, Dorota Gałczyńska-Zych oraz Radosław Markowski.

W ramówce Onetu będzie można oglądać już 9. sezon flagowego programu z oferty publicystycznej Onetu i Newsweeka. Autorski program Tomasza Lisa, redaktora naczelnego tygodnika Newsweek, od 4 lat zapewnia najwyższej jakości komentarz publicystyczny do bieżącej sytuacji w Polsce i na świecie. Prowadzący oraz zaproszeni do studia goście – znane osobowości świata polityki, biznesu, kultury i sportu – dzielą się z widzami opiniami i pokazują szerszy kontekst bieżących wydarzeń.

– Bardzo się cieszę, że wracam i mam nadzieję, że będą mnie Państwo oglądali, niezależnie od pory i formy nadawania – mówi Tomasz Lis, redaktor naczelny tygodnika Newsweek Polska.

Wraz ze startem wiosennej ramówki Onetu, Ringier Axel Springer Polska przygotował nową ofertę subskrypcyjną dla abonentów Newsweek.pl. Od 16 marca wszyscy użytkownicy płatnej oferty Newsweeka będą mieli nielimitowany dostęp do wszystkich nowych, a w przyszłości także archiwalnych odcinków programu Tomasz Lis. W dniu premiery program będzie emitowany w Onecie w poniedziałki o godz. 18., następnie każdy odcinek programu trafi do oferty subskrypcyjnej Newsweek.pl.

Wśród propozycji dostępnych dla abonentów Newsweek.pl znalazł się również program „Kandydaci w Newsweeku” – cykl spotkań na żywo prowadzonych przez dziennikarzy Newsweeka. Pierwsza debata, która odbyła się w czwartek, 12 marca z udziałem Szymona Hołowni, jest już dostępna w ofercie Newsweek.pl. Premiera kolejnej debaty – z Robertem Biedroniem – 18 marca o godz. 15.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764