logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Od 31 lipca br. wszystkie kina sieci Multikino będą otwarte

  PR 31.07.2020, przeczytano 372 razy
ilustracjastrzałka

Od 31 lipca br. otwarte będą wszystkie kina sieci Multikino w Polsce. Do lokalizacji, które w czerwcu i w lipcu wznowiły działalność dołączają Multikina w Czechowicach-Dziedzicach, Elblągu, Jaworznie, Koszalinie, Rzeszowie, Sopocie i Tychach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/od-31-lipca-br.-wszystkie-kina-sieci-multikino-beda-otwarte,387947,artykul.html

Od 31 lipca w Multikinie widzowie będą mogli zobaczyć między innymi premierowo thriller „Nieobliczalny” z Russellem Crowe w roli głównej. Ponadto 1 i 2 sierpnia odbędą się przedpremierowe pokazy komedii „Włoskie wakacje” z pięknymi krajobrazami Toskanii w tle.  Multikino nie zapomniało o najmłodszych kinomanach. Na wielki ekran powrócą „Gru, Dru i Minionki”. W repertuarze znajdzie się również animacja „SCOOBY-DOO!” o wiecznie głodnym czworonogu Scoobym, jego najlepszym kumplu Kudłatym i reszcie ekipy. Natomiast od 7 sierpnia br. ponownie na ekranach kin sieci Multikina rozpoczną się transmisje Ligi Mistrzów UEFA. Uczestnicy wydarzeń zobaczą je w jakości Super HD dzięki Telewizji Polsat.

Komentarz Pawła Śwista, Prezes Zarządu Multikino S.A.

Od najbliższego piątku 31 lipca br. otwarte będą wszystkie kina sieci Multikino w Polsce. Do lokalizacji, które w czerwcu i w lipcu wznowiły działalność dołączają Multikina w Czechowicach-Dziedzicach, Elblągu, Jaworznie, Koszalinie, Rzeszowie, Sopocie i Tychach.

Widzowie będą mogli oglądać premiery filmowe i uczestniczyć w pokazach przedpremierowych oraz wydarzeniach specjalnych w  33 kinach sieci Multikino w 27 miastach w Polsce.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
Od 25 stycznia 2021 r. czytelnicy zainteresowani cyfrowymi publikacjami „Gazety Wyborczej” mogą wykupić subskrypcję treści Wyborcza.pl i jednocześnie dołączyć do klubu Wyborcza.pl, oferującego m.in. bezpośredni kontakt z redakcją i uczestnictwo w spotkaniach online. Taką możliwość zapewnia nowość - Pakiet Klubowy dostępny w cyfrowym portfolio dziennika obok...
Najpopularniejsze reklamy w grudniu
Specjalne oferty, rabaty i świąteczne promocje – „magia świąt” zdominowała w grudniu przekaz reklamowy w telewizji, radiu i internecie. Gemius sprawdził, które marki reklamowały się w ubiegłym miesiącu najaktywniej i do jak dużej grupy odbiorców udało im się dotrzeć.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764