logo
WIADOMOŚCI

Od startu jesiennej ramówki TVN i Discovery Polska wygrywa z konkurencją

  PR 09.11.2018, przeczytano 252 razy

Start jesiennej ramówki był dla TVN wyjątkowo udany – od dwóch miesięcy kanał jest liderem polskiego rynku telewizyjnego. W październiku antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych. Cała grupa TVN i Discovery Polska odnotowała rekordowe wyniki oglądalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/od-startu-jesiennej-ramowki-tvn-i-discovery-polska-wygrywa-z-konkurencja,380086,artykul.html

Ramówka TVN była niepokonana w październiku 2018 r. TVN był najchętniej oglądaną stacją telewizyjną we wszystkich grupach docelowych – udział 10,55% w grupie 4+ oraz 13,95%  w 16-49 (ujęcia całodobowe). Stacja była także najchętniej wybieraną telewizją w godzinach wieczornych, zarówno w ujęciu 18:00-23:00, jak i 19:00-23:00. Największą przewagę nad konkurencją tej jesieni TVN uzyskał w grupie komercyjnej z wielkich miast (SHR: 16,40%), w tym wśród widzów o wysokich dochodach (SHR: 15,64%).

Dobra passa kanału TVN trwa od września, kiedy to stacja wygrała z konkurencją w najważniejszych grupach docelowych.

Do najchętniej oglądanych propozycji tej jesieni należały programy kulinarne oraz rozrywkowe. Najpopularniejszy odcinek „Kuchennych rewolucji” obejrzało 26,7% widowni 16-49 (13 września). „MasterChef” pobił rekord oglądalności w tym sezonie osiągając 9 września udział w wysokości 21,4% widowni komercyjnej. „Milionerzy” przyciągali do 2,7 miliona widzów, z udziałem sięgającym 20,13% w grupie 16-49. Sześcioodcinkowy serial kryminalno-obyczajowy TVN „Pułapka” średnio oglądało ponad 2 mln widzów (SHR: 16,8% 16-49). W październiku „Fakty” są nadal najpopularniejszym serwisem informacyjnym w kraju ze średnią oglądalnością na poziomie 23,6% SHR (16-49).

- Nasza jesienna oferta programowa wystartowała jak rakieta, a we wrześniu i w październiku br. nie zwolniła ani na moment. To nie był łatwy okres ze względu na mnogość wydarzeń sportowych pokazywanych przez konkurencję, jednak znakomicie sobie poradziliśmy. Po raz kolejny postawiliśmy na sprawdzone formaty: „Kuchenne rewolucje”, „Masterchefa” i „Milionerów”, a ich publiczność dopisała, co potwierdzają wysokie udziały w rynku. Tej jesieni zaryzykowaliśmy z nowymi, wyjątkowymi projektami – serialami „Pułapka” i „Pod powierzchnią”. Jak pokazują dane oglądalności, również się nie zawiedliśmy. Ta jesień to jesień wyborcza. Cieszymy się także ze znakomitych wyników „Faktów” – mówi Edward Miszczak, Dyrektor Programowy TVN i Discovery Polska.

Poszczególne stacje tematyczne TVN i Discovery Polska także zwiększyły swój udział, szczególnie w grupie komercyjnej. Największym wzrostem w grupie 16-49 rok do roku cieszą się Food Network (w górę o 71,4% we wrześniu i 66,7% w październiku). W październiku duży wzrost oglądalności odnotowały także stacje: HGTV Home & Garden (26% w górę), TVN24 (wzrost o 24,8%), TVN Turbo (wzrost o 17%), TTV (wzrost o 14,9%) oraz TVN Fabuła (wzrost o 13,6%), a cała Grupa zwiększyła swoje udziały w rynku o 3,2% rok do roku (w 16-49).

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Selectivv pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy, Selectivv zdecydował się na współpracę z nowym dyrektorem, który będzie odpowiedzialny za rozwój firmy za granicą oraz...
Telewizja Puls oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
Verizon wkrótce wdroży RCS. Czy SMS-y odejdą do lamusa?
Amerykańska sieć telefonii komórkowej Verizon właśnie zapowiedziała, że na początku 2019 roku wprowadzi nowy standard komunikacji – Rich Communication Suite (RCS). To konkurencja dla SMS-ów i komunikatorów mobilnych ponieważ umożliwi przesyłanie m.in. wysokiej jakości zdjęć, filmów, animacji i grafik bezpośrednio na numer telefonu odbiorcy....
Sztuczna inteligencja będzie naśladować inteligencję człowieka
Już dziś dzięki sztucznej inteligencji można szybko ocenić jakość produktów, znaleźć defekty. Aplikacje pozwalają zarządzać pszczelimi pasiekami, a w sporcie ułatwiają poszukiwanie zawodników na określone pozycje czy opracowanie założeń taktycznych i szkoleniowych. To jednak dopiero początek. Sztuczna inteligencja zastępuje człowieka przy powtarzalnych, automatycznych...
Google Moja Firma to bezpłatne i intuicyjne narzędzie, które umożliwia zarządzanie wizerunkiem firmy w wyszukiwarce Google oraz na Mapach. Przedsiębiorcy mogą korzystać z Google Moja Firma także w aplikacji mobilnej, która od grudnia zostanie wzbogacona o nowe funkcje, takie jak możliwość rozmowy z klientami na czacie, gromadzenie obserwujących czy podgląd...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone