logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Od stycznia nowy Miesięcznik Finansowy Bank

  PR 03.01.2019, przeczytano 374 razy
ilustracjastrzałka

Od stycznia 2019 r. „Miesięcznik Finansowy BANK” i miesięcznik „Nowoczesny Bank Spółdzielczy” będą wydawane razem. To krok w kierunku pełnej synergii i wykorzystania potencjału obu redakcji, ich zaplecza eksperckiego, budowanych latami relacji z rynkiem finansowym – wszystko po to, aby przekazać w ręce czytelników kompletne, jeszcze lepsze niż do tej pory, uniwersalne pismo dla całego środowiska finansowo-bankowego w Polsce. Wydawca – Centrum Prawa Bankowego i Informacji wprowadza także nową politykę cenową – pismo będzie znacznie tańsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/od-stycznia-nowy-miesiecznik-finansowy-bank,380662,artykul.html

- Nowy, rozbudowany miesięcznik będzie nadal pismem dla ekonomistów, bankowców, naukowców i studentów uczelni ekonomicznych oraz dla wszystkich innych osób interesujących się finansami i sposobami na pomnażanie oszczędności. Będzie uzupełniony nie tylko o problematykę bankowości spółdzielczej, ale także m.in. o sposoby finansowania inwestycji przez samorządy czy informacje o najnowszych unijnych przepisach. Pisma od lat są znane także ze swoich prestiżowych rankingów: IT@BANK, „Największe banki w Polsce”, czy „Wyróżniające się Banki Spółdzielcze” – mówi Stanisław Brzeg-Wieluński, redaktor naczelny „Miesięcznika Finansowego BANK”.

W każdym miesiącu czytelnicy znajdą rozbudowane raporty specjalne szczegółowo omawiające wybraną tematykę– np. IT, Bansassurance, obsługa gotówki, audyt i doradztwo, bezpieczeństwo, strategie bankowości czy wierzytelności. Jednocześnie zmodyfikowany zostanie cykl wydawniczy – z dotychczasowych jedenastu do dwunastu wydań w roku.

Redakcja połączonych tytułów będzie szczegółowo prezentować stanowiska środowiskowe, rządowe i unijne oraz nowe przepisy prawa związane z sektorem finansowym, omawiać zmiany personalne oraz sylwetki liderów świata polskich finansów, nauki i polityki. Na łamach miesięcznika publikowane będą artykuły prezentujące prace zespołów merytorycznych współpracujących m.in. z Centrum Prawa Bankowego i Informacji, Związkiem Banków Polskich czy zrzeszeń bankowości spółdzielczej.

Ambicją redakcji jest także praktyczne wspieranie programów edukacji ekonomicznej m.in. poprzez pokazanie pracy ekspertów PTE, PAN, GPW, NBP, ZBP, Sektorowej Rady ds. Kompetencji WIB oraz innych instytucji sektora publicznego i prywatnego zaangażowanego w tę tematykę.

- Nowa, poszerzona tematycznie formuła „Miesięcznika Finansowego BANK” jest także formą bezpośredniego nawiązania do przedwojennej tradycji miesięcznika „Bank” założonego w 1933 r. i reaktywowanego w 1989 r. Tak, jak przez ostatnich 25 lat, będziemy nadal pismem środowiskowym dla kadr polskiej bankowości, co traktujemy jako najważniejszy cel naszego działania – podsumowuje Andrzej Wolski, wiceprezes Centrum Prawa Bankowego i Informacji odpowiedzialny za Wydawnictwo CPBiI.

Zmianom redakcyjnym towarzyszy nowa polityka cenowa – pismo będzie znacznie tańsze, zarówno w sprzedaży egzemplarzowej, jak i w prenumeracie. BANK dostępny będzie nadal w wersji papierowej oraz elektronicznej (poprzez aplikację mobilną iOS/Android lub przez portal aleBank.pl). Równolegle rusza kampania promocyjna pod hasłem „Sprawdź nowy, jeszcze lepszy Miesięcznik Finansowy BANK” oraz „#NajbliżejBANKowości”.

Źródło: Centrum Prawa Bankowego i Informacji sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764