logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Od teraz Publico24 Newsstand z subskrypcją

  PR 22.07.2019, przeczytano 1028 razy

Publico24 Newsstand, multiplatformowy kiosk z dostępem do tysięcy wydań tytułów prasowych wprowadził nowe udogodnienie. Od kwietnia tego roku, indywidualni użytkownicy mają możliwość wykupienia miesięcznej subskrypcji. Do ich dyspozycji jest ponad 80 magazynów i gazet, a oferta jest stale powiększana o nowe tytuły.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/od-teraz-publico24-newsstand-z-subskrypcja,383319,artykul.html

Aplikacja działa podobnie, jak dobrze wszystkim znany Spotify czy Netflix. Publico24 Newsstand to wirtualny kiosk, po zalogowaniu do którego czytelnik ma dostęp do aktualnych wydań magazynów, jak również tych archiwalnych. Dodatkowo, użytkownik nie musi płacić za każdy tytuł oddzielnie, ponieważ opłata za subskrypcję obejmuję wszystkie tytuły dostępne w kiosku e.publico24.pl.

Nowością jest także dostępność tytułów nie tylko w formacie PDF, ale również HTML. Dla czytelnika oznacza to, że magazyn dostosowuje obraz do używanego urządzenia, przez co czytanie staje się bardziej przyjemne. Co więcej, użytkownicy mogą pobrać interesujące ich tytuły, a później czytać je w dowolnym miejscy, bez konieczności łączenia się z Internetem.

- Wprowadzenie subskrypcji jest elementem długofalowej strategii rozwoju naszej aplikacji. Zaczęliśmy od współpracy z firmami, które przy okazji swoich usług oferowały również możliwość czytania czasopism na Publico24. Naturalnym krokiem w kierunku biznesu było dostosowanie oferty do klienta indywidualnego. Już teraz mogę powiedzieć, że od momentu wprowadzenia subskrypcji naszą aplikację ściągnęło blisko 15 tysięcy użytkowników. To znak, że Polacy są gotowi na takie rozwiązanie – tłumaczy Arkadiusz Szczapa, Członek Zarządu P247.

Aplikację Publico24 Newsstand można ściągnąć z App Store i Google Play na swoje urządzenie, a później oddać się przyjemności czytania. Czasopisma są pogrupowane w kilku kategoriach: Sport i Hobby, Wydarzenia i Opinie, Lifestyle, Dom i wnętrza, Technologie, Biznes oraz Prasa lokalna. Z pośród nich użytkownicy mają do wyboru ponad 80 tytułów, m.in. Men’s Health, Elle, Newsweek, Tygodnik Sportowy, Traveler, Women’s Health, Auto Motor i Sport, Runner’s, Glamour czy Gala.

Źródło: Publico24 Newsstand

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764