logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Od teraz woda Żywiec Zdrój 1L w butelkach w 100% z recyklingu

  PR 23.03.2022, przeczytano 413 razy
ilustracjastrzałka

Od stycznia wszystkie butelki wody źródlanej Żywiec Zdrój o pojemności 1L stworzone są w 100% z odzyskanego plastiku.  Będąc po stronie natury, firma kolejny raz pokazuje odpowiedzialne podejście do środowiska zamykając obieg opakowań, wykorzystując plastik jako cenny surowiec i ograniczając produkcję nowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/od-teraz-woda-zywiec-zdroj-1l-w-butelkach-w-100procent-z-recyklingu,395210,artykul.html

Żywiec Zdrój od lat stoi po stronie natury. Czerpiąc z niej to, co najlepsze czyli krystalicznie czystą wodę, firma podejmuje wiele działań, by chronić środowisko. Miniony rok zakończyła kolejną zbiórką 100% plastiku, jaki wprowadziła na rynek powtarzając realizację zobowiązania z 2020 roku złożonego podczas Szczytu Klimatycznego COP24 w Katowicach. Zebrany plastik przekazany został do recyklingu, co umożliwiło zwiększenie poziomu materiału z odzysku w produktach firmy, ograniczenie produkcji nowego plastiku i zamknięcie obiegu opakowań po napojach. Na tym firma nie poprzestaje.  

Butelki z odzysku

Cyrkularne podejście do gospodarowania opakowaniami pozwala spojrzeć na materiał PET jak na cenny surowiec, z którego powstają nowe butelki, jak wprowadzona właśnie przez Żywiec Zdrój woda niegazowana w formacie 1L.

- Krystaliczną wodę Żywiec Zdrój zawdzięczamy naturze, dlatego od lat angażujemy się w jej ochronę. Butelka 1L powstała w 100% z recyklingu to rozwiązanie, które z jednej strony pomaga dbać o codzienne prawidłowe nawodnienie, a z drugiej pozwala troszczyć się o naturę dzięki zmniejszeniu śladu węglowego takiego opakowania prawie o połowę i ograniczeniu produkcji nowego plastiku – mówi Klaudia Krawczyk, Starszy Kierownik Marki Żywiec Zdrój.

Codzienne nawodnienie z Żywiec Zdrój niegazowany

Krystaliczna woda źródlana Żywiec Zdrój pochodzi z otuliny Żywieckiego Parku Krajobrazowego, a swój niepowtarzalny, zrównoważony smak zawdzięcza naturalnej filtracji przez warstwy piaskowca fliszu karpackiego. Dzięki optymalnej kompozycji minerałów jest odpowiednia do codziennego picia dla każdego. Poręczne, 1-litrowe opakowanie bez problemu zmieści się do torby oraz plecaka, pomaga w regularnym nawodnieniu podczas każdej aktywności poza domem.

Źródło: DANONE

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764