logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Odbarwienia przy dużych powierzchniach folii

   10.04.2001, przeczytano 1682 razy

Przy nakładaniu dużych powierzchni folii samoprzylepnej matowej lub bezbarwnej powstają nam odbarwienia...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/odbarwienia-przy-duzych-powierzchniach-folii,84,artykul.html

Przy mniejszych powierzchniach tego problemu nie było - kładliśmy na sucho, na mokro (woda z detergentem, a także przy pomocy uplastyczniacza). Robię reklamy od przeszło 10 lat i musze przyznać, że do tej pory takich problemów nie miałem, w czym tkwi problem?
pozdrawiam :o)

ODPOWIEDŹ
Opisane powyżej zjawisko to reakcja kleju z detergentem. Widok jest naprawdę przykry. Na pocieszenie powiem że w 99 % przypadków znika sam po 3-4 dniach. Jeżeli 3, 4 dni to za długo, proponuję zastosować płyn do nanoszenia folii oferowany przez firmę LAMBDA.
Nie jestem w stanie opisać zachodzącej reakcji chemicznej. Pomagają jeszcze dwie czynności; ogrzanie planszy (przyśpiesza znikanie) i bardzo dokładne usunięcie płynu.


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



Krzysztof Wolski o sobie:

Kompetencje:
- rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
- techniki nanoszenia folii
- wycinanie grafiki ploterem
- reklamy z folii na pojazdach

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?
Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764